آخرین عناوین

پنجشنبه 5 مرداد 1396-17:49 کد خبر:44097

معاون اداری مالی شهرداری ساری اعلام کرد:

توسعه متوازن شهر از محورهاي اساسي توزيع بودجه ۹۶

معاون اداري مالي شهرداري ساري توجه به مناطق الحاقي و توسعه متوازن شهر را از محورهاي اساسي توزيع بودجه سال جاري دانست.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري ،سيد مصطفي طاهري معاون اداري مالي شهرداري ساري در گفتگويي با اشاره به تكميل پروژه هاي نيمه تمام گفت: با الحاق ۱۰ منطقه به شهر ساري و افزايش بودجه نسبت به سال قبل ، توسعه متوازن از محورهاي اساسي بودجه سال ۹۶ است.

طاهري با تاكيد براينكه اقتصاد مقاومتي بنا بر فرمايش مقام معظم رهبري سرلوحه اقدامات شهرداري است اظهار داشت: در همه پروژه هاي اجرايي شهرداري و هزينه هاي روزانه اين امر لحاظ گرديده و شهروندان نيزدر اين زمينه با جديت همراه شهرداري هستند.

معاون اداري مالي شهرداري ساري همگامي سرمايه گذاران با مجموعه شهرداري را از دلايل موفقيت مديريت شهري در عملياتي نمودن پروژه ها ، مطالبه گري و همراهي شهروندان دانست و افزود: يكي از مهمترين اقدامات و اهداف شهرداري فراهم آوردن زيرساخت هاي اساسي است و در اين زمينه  پيمانكاران با كيفي سازي پروژه ها از نظر سرعت و دقت در اجرا، همكاري خوبي را با مجموعه مديريت شهري داشته اند.

اين مسئول ادامه داد: همواره نظر شهردار مركز استان در خدمت رساني به مردم و اجرايي نمودن پروژه هاي عمراني بر اين بوده است كه كيفيت انجام امر تحت شعاع سرعت انجام قرار نگيرد.

وي همراهي شهروندان و همت سرمايه انساني ساعي و پويا در مديريت شهري را بالاترين پشتوانه و سرمايه شهر ساري و مديريت شهري آن دانست و خاطرنشان نمود: توزيع عادلانه امكانات و استفاده از تمامي ظرفيت هاي مديران شهرداري و تكميل طرح هاي نيمه تمام همواره در دستور كار شهرداري ساري قرار دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :