آخرین عناوین

جمعه 6 مرداد 1396-0:15 کد خبر:44098

با تصویب شورای شهر صورت گرفت:

معارفه سر‌پرست جدید شهرداری شیر‌گاه

با تصویب شورای اسلامی شهر،سر‌پرست جدید شهرداری شیر‎گاه شهرستان سوادکوه‌شمالی معرفی شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، سید‌علی‌اکبر حدیثی رئیس شورای اسلامی شهر شیر‌گاه در نامه‌ای، محمد امیری را از تاریخ اول مرداد‌ماه 1396 و بنا بر صورت‌جلسه شماره 19 تاریخ 26 تیر‌ماه 1396 به عنوان سر‌پرست شهرداری شیر‌گاه منصوب کرد.

این نامه به تأیید کمیته بررسی مصوبات شورای اسلامی نیز رسید.

*استفاده از توان بخش خصوصی برای تقویت درآمد پایدار شهری

سر‌پرست شهرداری شیر‌گاه با اشاره به اینکه هدف ما کار و خدمت است، گفت: برای انجام موفق وظیفه محول‌شده، تلاش می‌کنم.

محمد امیری با اشاره به اینکه برای نظر شورای اسلامی دوره پنجم احترام قائلم و خدمت به مردن را در سر‌لوحه کار قرار می‌دهم، افزود: شهر شیر‌گاه ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد و با توجه به برنامه ششم توسعه و تغییرات ایجاد‌شده در اختصاص ارزش‌افزوده به شهرداری‌ها، استفاده از توان بخش خصوصی برای تقویت درآمد پایدار ضروری است.

وی متولد 1360 و کارشناس حسابداری است و مسئولیت در واحد‌های آتش‌نشانی، خدمات‌شهری، کار‌پردازی، در‌آمد و امور مالی را در کارنامه خود دارد.

*طرح‌های پیش‌بینی‌شده شهر شیر‌گاه

شهردار سابق شیر‌گاه نیز با قدردانی از مردم شیر‌گاه، شورای اسلامی شهر و مسئولان شهری و شهرستانی و استانی، گفت: طرح‌های مختلفی را در طول فعالیت خود در شهرداری شیر‌گاه به بهره‌برداری رساندیم که از همکاری همکاران شهرداری و اعضای شورای شهر قدردانی می‌کنم و امیدوارم طرح‌های در حال اجرا و پیش‌بینی‌شده هم به مرحله اجرا برسد.

مجید ‌احمدی‌خطیر افزود: طرح‌های اجرا‌شده شهر شیر‌گاه در کتابچه طرح‌های شهری موجود است و طرح‌های هم برای توسعه شهری در نظر گرفته شد.

وی به طرح‌های پیش‌بینی‌شده برای سال 1396 شهر شیر‌گاه اشاره کرد و گفت: تکمیل میدان شهدا، احداث بلوار، توسعه فضای سبز، نصب پل‌عابر پیاده، نصب پرچم 40 متری در مرکز شهر و ادامه نهضت آسفالت از طرح‌های پیش‌بینی‌شده برای سال 1396 است.

مجید احمدی‌خطیر که از سال 1389 تاکنون شهردار شیر‌گاه بود در سوابق خود، مسئولیت ساختمانی، عمران، خدمات شهری و معاون شهردار را در کارنامه خود دارد که بازنشسته شد.

* پیچیدگی انتخاب شهردار شهر شیر‌گاه

12 شهریور‌‌ماه آغاز فعالیت شورای دوره پنجم اسلامی شهر‌ها است و فرصت کمتر از 40 روزه تا فعالیت شورای جدید فرصتی برای ارزیابی کارنامه‌ کاندیدا‌های شهرداری است و با توجه به اینکه انتخاب‌کنندگان سر‌پرست شهردار جدید شیر‌گاه در دوره پنجم شورای اسلامی شهر شیر‌گاه حضور ندارند بر پیچیدگی انتخاب شهردار شهر شیر‌گاه افزوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :