آخرین عناوین

شنبه 14 تير 1393-13:25 کد خبر:441

مديركل بانوان و خانواده استانداري خبر داد:

اجراي بيش از 60 طرح اجرايي و برگزاري 160 دوره آموزشي طي 6 ماه

مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري مازندران گفت: اين دفتر طي 6 ماه گذشته بيش از 60 طرح را در حوزه بانوان و خانواده در سطح استان به مرحله اجرا در آورده است.


به گزارش خزرخبر، مريم جمشيدي افزود: تحكيم بنيان خانواده ، توسعه سلامت زنان ، توسعه فرهنگ عفاف و حجاب ، توسعه و ساماندهي امور معيشتي واقتصادي با اولويت ساماندهي مشاغل خانگي ، پيشگيري از آسيبهاي اجتماعي و ارتقاء سطح آموزش و پژوهش درحوزه زنان و خانواده از جمله مهم ترين محورهاي اجراي طرح ها، برنامه ها و كارگاه هاي آموزشي دفتر بانوان و خانواده استانداري مي باشند.

وي با اشاره به برگزاري 62 عنوان كارگاه آموزشي در 163 دوره براي بانوان استان طي همين مدت، اذعان داشت: از دي ماه سال گذشته تا خردادماه امسال 78 همايش كاربردي با موضوعات گوناگون در حوزه مسائل امور بانوان و خانواده در مازندران برگزار شده است.

جمشيدي هم چنين از برگزاري 20 نشست تخصصي، 53 مراسم تجليل و 45 دوره نمايشگاه توسط دفتر بانوان و خانواده استانداري در اين دوره 6 ماهه خبر داد.

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران ادامه داد: فعاليت هاي اين دفتر تنها به برگزاري جلسات و همايش ها ختم نمي شود بلكه در همين مدت بيش از 160 مورد ديدار و بازديد نيز انجام شده و تورها و اردوهاي متعددي براي گروه هاي مختلف و فعالين حوزه بانوان برگزار شده است.

وي در پايان تصريح كرد: دفتر امور بانوان و خانواده استانداري در هفته گراميداشت مقام زن 2089 برنامه و در دهه مبارك فجر نيز 960 برنامه اجرا نموده است

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :