آخرین عناوین

شنبه 7 مرداد 1396-0:2 کد خبر:44101

رئیس اداره منابع طبیعی چالوس:

4 هکتار از باغات بخش کجور در آتش سوخت/ مهار و خاموش کردن آتش پس از 2 ساعت تلاش بی‌وقفه

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان چالوس با اشاره به وقوع آتش‌سوی در باغات «حسن‌آباد» و «دوآب» بخش کجور، گفت: مهار و خاموش کردن آتش پس از 2 ساعت تلاش بی‌وقفه با موفقیت به پایان رسید.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،مهرداد خزایی‌پول با اشاره به وقوع یک فقره آتش‌سوزی در بخش کجور، اظهار داشت: آتش‌سوزی باغات «حسن‌آباد» و «دوآب» با تلاش نیروهای آتش‌نشانی پس از 2 ساعت تلاش بی‌وقفه مهار و خاموش شده است.

وی درباره علت وقوع این آتش‌سوزی، تصریح کرد: با توجه به تعطیلات تابستانه و حضور مسافران و گردشگران در مازندران و به ویژه بخش کجور که دارای طبیعت بسیار جذابی است، این آتش‌سوزی بر اثر سهل‌انگاری و رعایت نکردن اصول خاموش کردن آتش از سوی مسافرانی که در زمان ترک محل، رخ داده است.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان چالوس با بیان اینکه 4 هکتار از باغات بخش کجور ولی غیرمثمر در این آتش‌سوزی سوخت، گفت: پس از اطلاع یافتن از وقوع این آتش‌سوزی، بلافاصله با تلاش و پیگیری فرماندار نوشهر، مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاران بخش کجور و با کمک آتش‌نشانی مرزن‌آباد، دهیاری کینج، بندر نوشهر، دهیاری «گویتر» و «دهیاری طویر» آتش مهار و خاموش شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :