آخرین عناوین

جمعه 12 دی 1393-18:24 کد خبر:4411

با برگزاری انتخابات سراسری اعلام شد:

کانون مداحان ساری،اعضای اصلی خود را شناخت

همزمان با سراسر کشور کانون مداحان ساری نیز اعضای اصلی خود را شناخت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، مراسم سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی مازندران همزمان  با سراسر کشور و 22 شهرستان استان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی مرکز مازندران برگزار شد.

رئیس گروه برنامه‌ریزی مناسبت‌های مذهبی و انقلابی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران در این انتخابات در شهرستان ساری کانون مداحان را محفلی تاثیرگذار و اثربخش دانست و اظهار کرد: ایجاد پیوند عاطفی، فکری و حفظ شئون مداحان، شاعران، ذاکران و ستایشگران مذهبی و برنامه‌ریزی، نظارت و ساماندهی این اقشار در استان‌ها از ضروریات است.

جمال‌الدین بانج فروزش با اشاره به اینکه از 3 هزار و 291 مداح و شاعر آیینی مازندران 338 نفر کاندیدای انتخابات شدند، افزود: از کل تعداد کاندیداهای 22 شهرستان مازندران 122 نفر به عنوان منتخبان اصلی و 50 نفر هم به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

این مسئول تصریح کرد: در سومین دوره انتخابات کانون مداحان مازندران شاهد رشد میانگین تحصیلات مداحان و شاعران آیینی از فوق دیپلم به لیسانس هستیم.

فروزش با بیان اینکه حضور بانوان مداح به عنوان کاندیدا در سومین دوره از انتخابات کانون مداحان نسبت به دو دوره قبل رشد 15 درصدی داشته است، ادامه داد: با توجه به اهمیت و نقش تاثیرگذار مداحان در جامعه با استقبال این قشر در سومین دوره انتخابات که همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است مواجه شدیم.

به گزارش خزرخبر، سومین دوره انتخابات کانون مداحان و شاعران آیینی همزمان با کل کشور در مازندران و 22 شهرستان استان برگزار شد که نتایج انتخابات ساری با انتخاب اکبر صفری با 250 رای، سید محسن خلردی با 210 رای، محمود تولایی با 187 رای، حمیده محمدپور با 187 رای، سید اکرم‌السادات حسینی با 177 رای، مبین دهقان‌زاده با 118 رای، سید مرتضی صدر با 74 رای به عنوان اعضای اصلی کانون مداحان انتخاب شدند.

سید مجتبی صدر، رمضانعلی روشن و سید حسین همایونی به عنوان اعضای علی‌البدل در انتخابات سومین دوره کانون مداحان شهرستان ساری انتخاب شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :