آخرین عناوین

يکشنبه 8 مرداد 1396-9:55 کد خبر:44121

انتقاد نماينده مردم بهشهر، نكا در مجلس:

محروميت شرق مازندران به دليل بی‌توجهی مديران است/مدیران در تخصیص اعتبارات چانه‌زنی کنند

نماینده مردم بهشهر، نکا با انتقاد از مدیران گفت: محرومیت شرق مازندران به دلیل بی‌توجهی مدیران به این بخش از استان است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی‌محمد شاعری شنبه‌ شب در جلسه شورای اداری ادارات ورزش مازندران به میزبانی نکا در هتل مروارید شرق مازندران اظهار کرد: شرق مازندران دارای ظرفیت‌های مناسب در بخش ورزش است و این حوزه باید در شرق مازندران بدرخشد.

وی افزود: شرق مازندران در بخش کسب مدال‌ها و مقامات ورزشی دارای رتبه خوب و قابل قبولی است که باید در بخش اعتبارات و تخصیص آن هم توجه ویژه‌ای به این بخش اعمال شود.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید بدانیم ورزش پایه و اساس توسعه کشور است و ورزشکار اخلاق‌مدار و حرفه‌ای به جامعه درس تلاش، توسعه و اخلاق می‌دهد.

این مسئول با اشاره به وجود کارخانجات بزرگی همچون نیروگاه، سیمان نکا، بهپاک بهشهر، بندر امیرآباد و.. در شرق مازندران باید ادامه داد: باید با استفاده از ظرفیت‌های این کارخانجات برای توسعه ورزش و افزایش زیرساخت‌ها مناسب ورزشی اقدام شود.

شاعری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه گرایش مدیران استانی به غرب مازندران بیشتر از شرق استان است، یادآور شد: شرق مازندران هم نیازمند توجه مدیران استانی است اما برخی از مدیران بیشتر برنامه‌های خود را برای غرب مازندران تنظیم می‌کنند.

وی افزود: محرومیت شرق مازندران به دلیل بی‌توجهی مدیران به این بخش است که اگر این بخش از استان هم مانند سراسر استان دیده شود بسیاری از محرومیت‌های موجود را نخواهیم داشت.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران از وارد شدن به حاشیه‌ها خودداری کرده و تنها برای رفع مشکلات و افزایش توسعه در شهرستان و استان تلاش کنند و تا با کار و مدیریت جهادی شاهد توسعه بیش از پیش در بخش‌های مختلف باشیم.

این مسئول اظهار کرد: حوزه ورزش بخش خاص نیست بلکه فرابخشی است و ورزش بر سلامت، بهداشت، محیط زیست و تجلی غرور ملی تأثیرگذار است و باید قدر دانسته شود و توجه ویژه به این بخش اعمال شود.

شاعری افزود: بهبود شاخصه‌های ورزشی و رفع مشکلات جوانان از جمله دغدغه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که تصویب 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده توسط مجلس شورای اسلامی براساس همین مسأله و رفع مشکلات و بهبود شاخص‌ها بوده است.

وی ادامه داد: در حوزه ورزش و جوانان دارای وزیر بی‌حاشیه‌ای هستیم که تنها برای رفع مشکلات در حوزه کاری فعال است و به دور از حاشیه به فعالیت‌های خود مشغول است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ما باید به ورزش و امور ورزشی و رفع مشکلات جوانان کمک کنیم، افزود: مدیران ادارات شهرستانی در تخصیص اعتبارات تلاش کرده و چانه‌ زنی کنند و اگر نیازمند اعتبارات ملی باشیم در تخصیص منابع کمک ‌کار خواهیم بود.

شاعری گفت: افزایش سرانه ورزشی و پیگیری اعتبارات از دغدغه‌های مهم ما است که باید توجه ویژه به این مهم اعمال شود و همچنین تلاش شود تا حوزه ورزش و جوانان بیش از پیش توسعه یابد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :