آخرین عناوین

دوشنبه 9 مرداد 1396-9:18 کد خبر:44137

رئیس دانشگاه آزاد مازندران خبر داد:

تکذیب موج عزل و نصب‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی استان

رئیس دانشگاه آزاد مازندران، با تکذیب برخی از شایعات منتشر شده در مورد عزل و نصب‌ها گفت:مسئولیت ما، بار امانتی است که به دوش ماست و از این رو باید آن را به بهترین شکل انجام دهیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از نگاه آزاد، کیومرث نیازآذری در جمع روسای دانشگاه‌های استان مازندران با اشاره به اینکه باید اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، اظهار داشت:مسئولیت ما، بار امانتی است که به دوش ماست و از این رو باید آن را به بهترین شکل انجام دهیم و به بهترین نحو به سرمنزل مقصود برسانیم.

وی با تبریک انتصاب رهبر به ریاست دانشگاه آزاد، افزود: رهبر شخصیتی دانشمند، توانمند، مدیری مدبر و انقلابی است و در همه امور رضای خدا را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.

رئیس دانشگاه آزاد مازندران با بیان اینکه سابقه شناخت و آشنایی وی با  رهبر به سال‌های دور بر می‌گردد، گفت:رئیس دانشگاه از چهره‌های شاخص دانشگاهی و سیاسی و فردی متدین و متعهد است.

نیازآذری ادامه داد: از زمان سرپرستی وی تا زمان دریافت تایید حکم ریاست از شورای انقلاب فرهنگی که به اتفاق آرا بوده است تنها چهار روز فاصله داشته که به نوبهٔ خود بی‌سابقه است.

وی در ادامه با اشاره به حذف برخی رشته محل‌های مقطع کار‌شناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد:همه رشته محل‌های واحدهای استان دارای مجوز قانونی هستند و اعلام حذف رشته‌ها از سوی وزارت علوم نقض صریح قانون است.

رئیس واحد ساری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد بابل، ضمن تشکر از تلاش‌های حجت‌الاسلام قلی‌پور رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، انتصاب  موتمنی به عنوان سرپرست این واحد بابل را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

نیازآذری با تکذیب برخی از شایعات منتشر شده در مورد موج عزل و نصب‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی استان در برخی رسانه‌ها، گفت: مسئولیت به مانند امانتی است که بر دوش افراد سپرده می‌شود و همه افراد باید به عنوان امین و امانتدار با تمام توان برای رضای خدا و پیشبرد اهداف مجموعه تلاش کنند و روسا و مسئولان دانشگاه با تمام توان به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :