آخرین عناوین

دوشنبه 9 مرداد 1396-13:5 کد خبر:44146

شهردار منطقه یک ساری خبر داد:

عملیات بهسازي معابر و خيابان هاي ورودي شرقي ساري

شهرداري منطقه يك ساری با نامناسب دانستن فضاي ورودي شرقي شهر ساري، از عمليات بهسازي معابر و خيابان هاي ورودي شرقي ساري خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي شهرداري  منطقه يك ، مصطفي بصيرت با نامناسب دانستن فضاي ورودي شرقي شهر ساري از استمرار پروژه بهسازي اين قسمت خبر داد و گفت: با توجه به تاكيدات و حمايت هاي شهردار محترم در راستاي اجراي پروژه هاي عمراني و زيباسازي معابر و خيابانها و نيزهمت همكاران اين منطقه ، با اجراي عمليات بهسازي خيابان ها و ميادين و معابردر ورودي شرقي ساري، چهره اين قسمت شايسته شهروندان خواهد شد.

وي با اشاره به رويكرد گردشگري شهرداري ساري در اجراي پروژه هاي عمراني افزود:در اين راستا شهرداري اصول مهمي مانند بستر سازي، ايمن سازي و زيبا سازي را در ورودي ها شهر مدنظر قرار داده است و اين امر يكي از عوامل اساسي در جذب گردشگر مي باشد.

بصيرت با اشاره به احداث باند كندرو در دو طرف اين ورودي، اظهار داشت:ساماندهي مبادي ورودي و خروجي شهر، هم در زمينه زيبايي بصري و هم در زمينه روان سازي ترافيك اهميت ويژه اي داشته و با اتمام اين پروژه تردد وسايل نقليه در مركز استان تسهيل مي گردد و گام مناسبي در جهت كاهش ترافيك و آلودگي هاي صوتي و زيست محيطي برداشته خواهد شد.

شهردار منطقه يك ساري ادامه داد:بر اساس نقشه راهي كه براي پروژه بهسازي ورودي شهر ترسيم شده است قالب گاردريل ها و گاردبلوكي ها برداشته شده و با جدول سازي مناسب و استاندارد سازي اقدامات لازم جهت ايمن سازي اين محدوده انجام خواهد شد.

اين مسئول اجراي طرح بهسازي ورودي شرقي ساري را همزمان با اجراي عمليات احداث دور برگردان امام رضا اعلام نموده و خاطرنشان كرد:تمام تلاش تيم مديريت شهري اينست كه در آينده اي نزديك شاهد افزايش سلامت شهروندان و داشتن شهري پويا با امكانات بيشتر و با محوريت گردشگري باشيم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :