آخرین عناوین

دوشنبه 9 مرداد 1396-17:49 کد خبر:44148

انتقاد مدیرکل اوقاف مازندران:

عدم حضور مسئولان در افتتاحیه مسابقات قرآن و انتقاد مدیر کل اوقاف مازندران

مدیرکل اوقاف مازندران با انتقاد از عدم استقبال مسئولان فرهنگی از مسابقات قرآن کریم گفت: بسیاری از مشکلات جامعه ما به دلیل فاصله گرفتن از فرهنگ قرآنی است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی، امروز در حاشیه برگزاری چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران با بیان اینکه مسابقات قرآنی در چهار مرحله شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود، اظهار داشت:بسیاری از مشکلات جامعه ما به دلیل فاصله گرفتن از فرهنگ قرآنی است که اگر می‌خواهیم این مسائل برطرف شود باید در این حوزه سرمایه‌گذاری کرد.

وی به عدم استقبال مسئولان فرهنگی از این مسابقات اشاره کرد و افزود:در گذشته دشمن بیرون از مرزها می‌جنگید ولی امروز در فضای مجازی به‌ دنبال اشاعه فرهنگ غربی و ضربه زدن به اسلام و انقلاب است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران مهمترین روش برای اشاعه فرهنگ شیعه را مسیر قرآنی عنوان کرد و ادامه داد: بهترین کلاس درس کارکنان شرکت در محافل قرآنی است.

حیدری با بیان اینکه اگر کنسرت در استان برگزار می‌شد بسیاری از جوانان در آن حضور پیدا می‌کردند، گفت: مقام معظم رهبری با همه مشغله کاری در صبح اول ماه مبارک رمضان در جمع اهالی قرآنی قرار می‌گیرند که این مسأله نشان دهنده جایگاه و عزمت قرآن است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :