آخرین عناوین

سه شنبه 10 مرداد 1396-12:2 کد خبر:44160

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد:

خاموشی برنامه‌ریزی شده نداریم/ ترانس برق آمل پایان هفته جاری وارد مدار می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: خاموشی برنامه‌ریزی شده نداریم ولی به‌ دلیل محدودیت در شبکه و منابع و اعتبارات کارسخت و طاقت‌فرسایی پیش رو داریم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،قاسم شهابی اظهار داشت:امروز مصرف برق در مازندران به یک‌هزار و 720 مگاوات رسید که نسبت به حداکثر مصرف کاهش را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه مشکل خاموشی نداریم، اضافه کرد: با توجه به حضور مسافران روز شنبه هفته آینده و گرمای هوا لازم است در مصرف برق مدیریت لازم صورت گیرد و صرفه‌جوئی در مصرف حتی با خاموش کردن یک لامپ اضافی مدنظر قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران درباره مشکل خاموشی برق در شهرستان آمل، تصریح کرد:به‌دلیل مصرف بالا ترانس برق در این شهرستان دچار حریق شد که ترانس از مدار خارج شد و با تلاش‌های صورت گرفته ترانس برق در حال جایگزینی است که این ترانس برق تا پایان هفته جاری وارد مدار خواهد شد.

شهابی با اشاره به اینکه روشنایی تابلوهای ادارات و لامپ‌های تزئینی در سطح شهر به حداقل برسد، یادآور شد:همچنین از مصرف همزمان کولر با لوازم برقی پرمصرف پرهیز شود.

وی با اعلام اینکه خاموشی برنامه‌ریزی شده نداریم، گفت: به ‌دلیل  محدودیت در شبکه و منابع و اعتبارات کارسخت و طاقت‌فرسایی پیش رو داریم که امیدواریم با  همراهی مردم تابستان بدون خاموشی را پشت سر بگذاریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :