آخرین عناوین

چهارشنبه 11 مرداد 1396-9:2 کد خبر:44169

قابل توجه مسئولین:

کوچه‌ای که شهرداری چالوس نمی‌خواهد آن را ببیند

بیشتر کوچه‌ها در امتداد کوچه شهید میثم ملایی از سوی شهرداری چالوس روکش آسفالت شد ولی ظاهراً شهرداری چالوس نمی‌خواهد این کوچه را ببیند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، کوچه ظفر 8 این شهرستان که محل تولد و پرورش یافتن یکی از گوهرهای خالص ایران اسلامی عزیزمان یعنی «شهید میثم ملایی کندلوسی» با پیگیری اهالی این کوچه که در خیابان آیت‌الله غفاری چالوس واقع شده است به نام این شهید مدافع امنیت مزین شد و انتظار می‌رفت به حرمت خون پاک این شهید، توجه بیشتری از سوی شهرداری چالوس به این کوچه شود.

ولی دقیقاً همین کوچه کاملاً مورد بی‌مهری شهرداری چالوس قرار گرفته است به طوری که بیشتر کوچه‌های موجود در امتداد کوچه شهید میثم ملایی از سوی شهرداری چالوس روکش آسفالت شد که این اقدام شهرداری چالوس قابل تحسین است ولی بی‌توجهی و بی‌اعتنایی به کوچه‌ای که نام شهید جوان مدافع امنیت، عضو پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که شامگاه 17 شهریور 94 در منطقه قیام دشت تهران در مأموریت تعقیب اراذل و اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید، سؤال برانگیز است.

از سویی پایه فلزی که تابلوی مزین به نام مبارک شهید «مثیم ملایی» بر روی آن نصب شده است نیز آن قدر سست و فرسوده بود که بر اثر گرمای این روزهای هوا، شکست و بر روی زمین افتاد و شهرداری چالوس نیز عین خیالش نیست.

دومین سالروز شهادت شهید میثم ملایی کندلوسی 18 شهریور امسال یعنی کمتر از یک ماه و نیم دیگر برگزار می‌شود و این در حالی است که رسانه ملی در دو هفته گذشته اقدام به ساخت و پخش مستند جدیدی از این شهید گرانقدر و مدافع امنیت از شبکه خبر پخش کرده است ولی شهرداری چالوس همچنان در بی‌توجهی خود نسبت به این کوچه به سر می‌برد.

به راستی چرا این کوچه مظلوم و مورد غفلت واقع شده است؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :