آخرین عناوین

چهارشنبه 11 مرداد 1396-16:52 کد خبر:44180

معاون هواشناسی مازندران خبر داد:

پیش‌بینی رگبار و رعدوبرق پراکنده تا فردا در مازندران/ استقرار هوای گرم از روز جمعه در استان

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز و فردا شاهد رشد ابر، رگبار باران، رعدو برق پراکنده و وزش باد در آسمان استان هستیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، احمد اسدی اظهار داشت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز و فردا به‌دلیل استقرار جریانات شمالی و عبور امواج کم و بیش ناپایدار تراز میانی جو شاهد رشد ابر، رگبار باران، رعدو برق پراکنده و وزش باد در آسمان مازندران هستیم.

وی بیان کرد: به‌دلیل بارش‌های رگباری که در برخی مناطق به‌صورت محلی و منطقه‌ای شدید است احتمال جاری شدن روان‌آب و سیلاب و جاری شدن سیلاب وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه از روز جمعه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم می‌شود، اضافه کرد: برای هفته آینده انتظار داریم شاهد هوای گرم در آسمان استان باشیم.

این مسئول درباره وضعیت دمای هوای مازندران، افزود: طی امروز و فردا نوسانات دمایی چندانی نداریم و از روز جمعه تا اواسط هفته آینده بیشینه دمای هوا در مناطق غربی تا 34 و در مناطق شرقی و مرکزی تا 37 درجه سانتی‌گراد برسد.

اسدی با تأکید بر پرهیز از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی و مزارع مازندران، خاطرنشان کرد: در مصرف انرژی مدیریت لازم باید صورت گیرد.

وی در پایان گفت:دریای مازندران امروز و فردا به‌ صورت مواج پیش‌بینی می‌شود و برای شنا مناسب نیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :