آخرین عناوین

چهارشنبه 11 مرداد 1396-17:2 کد خبر:44181

راز قتل پیرمرد 60 ساله در آمل پس از 2 ماه فاش شد/ زنی که همسرش را به قتل رساند

فرمانده انتظامی آمل گفت: طی تحقیق و بازجویی از همسر و فرزند مقتول، در نهایت پس از گذشت 2 ماه همسر مقتول پرده از راز قتل این مرد 60 ساله برداشت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از سفیر هراز، ولی‌الله گنجیان مقدم درباره حادثه قتل پیرمرد 60 ساله در آمل، اظهار داشت: پس از کشف جسد پیرمردی 60 ساله در 24 اردیبهشت 96 در بستر رودخانه هراز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان آمل قرار گرفت.

وی با عنوان اینکه ماموران با حضور در محل حادثه و انجام بررسی‌های اولیه و با توجه به نظریه پزشکی قانونی دریافتند این مرد از سوی فرد یا افرادی با ضربات جسم سخت به ناحیه سر به قتل رسید، افزود: مقتول، کارگری ساده اهل یکی از استان‌های همجوار بود که برای کار به این شهرستان آمد.

فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی پس از دو ماه و نیم از راز این قتل پرده برداشتند، تصریح کرد: با شناسایی خانواده مقتول و تحقیق و بازجویی از همسر و فرزندش که چند روز قبل از وقوع قتل با وی ملاقات داشتند، در نهایت همسر مقتول پرده از راز قتل این مرد 60 ساله برداشت و به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

گنجیان با اشاره به اینکه همسر مقتول علت اختلافات مالی و خانوادگی با مقتول را دلیل قتل اعلام کرد، گفت: قاتل با همکاری یکی از فرزندان خود مقتول را به قتل رساند و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :