آخرین عناوین

يکشنبه 14 دی 1393-9:46 کد خبر:4419

باز هم انتقاد از سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندان:

سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت کافی ندارد

معاون فرماندار بابلسر گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت کافی بر اصناف ندارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، رضا محسن‌پور در جلسه شورای کشاورزی در سالن اجتماعات اداره جهاد کشاورزی این شهرستان با انتقاد به اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت کافی بر اصناف ندارد، اظهار کرد: به افراد بدون مجوز اجازه فعالیت داده نشود.

وی بخش کشاورزی را سبب رونق تولید و اقتصاد کشور دانست و افزود: در برخی کشورها یکی از مهم‌ترین عوامل سقوط حکومت‌ها عدم تامین کالای مورد نیاز مردم است.

معاون فرماندار بابلسر با طرح این سئوال که تاکنون چه اقدامی درباره حفظ زمین کشاورزی و ایجاد بستر مناسب برای رونق کشاورزی انجام شده است، تصریح کرد: در بحث کشاورزی همه دستگاه‌ها باید همسو باشند و اجازه ندهند، مشکلی در این حوزه رخ دهد.

محسن‌پور با انتقاد به گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت درباره فعالیت 789 بنگاه معاملات ملکی در سطح شهرستان و فعالیت 54 واحد غیرمجاز بیان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت نظارت بیشتری بر عملکرد اصناف داشته باشد و واحدهای غیرفعال و غیرمجاز را پلمب کند.

وی با تاکید بر جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز اراضی شالیزاری ادامه داد: مقصران اصلی این امر مشاوران املاک هستند، چون نقش اصلی خرید و فروش بر عهده آنها است.

معاون فرماندار بابلسر با اشاره به یکپارچه‌سازی و مکانیزاسیون بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: باید به تعداد کارخانه‌های شالیکوبی مدرن در شهرستان اضافه شود، تعداد کارخانه‌های مدرن شهرستان جوابگوی نیازهای مردم نیست.

وی با تاکید به ایجاد انگیزه در بین کشاورزان با بیان اینکه کشاورزان را به سمت کشت چند محصولی سوق دهیم، گفت: از ساخت‌وساز غیرمجاز جلوگیری شود و در این امر سلیقه‌ای عمل نشود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :