آخرین عناوین

پنجشنبه 12 مرداد 1396-22:49 کد خبر:44199

شهردار ساری اعلام کرد:

آموزش روش هاي پدافند غيرعامل به شهروندان از عوامل كاهش آسيب هاي احتمالي در زيرساخت ها

شهردار ساری گفت: آموزش روش هاي پدافند غيرعامل به شهروندان از عوامل كاهش آسيب هاي احتمالي در زيرساخت ها می شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، در نشست با كريمي معاون امور شهري سازمان پدافند غير عامل كشور و نبوي مديركل پدافند غيرعامل استانداري، شهردار ساري استمرار فرهنگ سازي و آموزش روش هاي پدافند غيرعامل به شهروندان را از عوامل كاهش آسيب هاي احتمالي در زيرساخت ها و دارايي شهرها دانست

در این نشست كريمي معاون امور شهري سازمان پدافند غيرعامل كشور با شهردار ساري، اقدامات شهرداري مركز استان در زمينه پيشبرد اهداف پدافند غيرعامل مورد تبادل نظر قرار گرفت.

شهردار ساري با اشاره به دستورالعملهاي ابلاغي از سازمان پدافند غيرعامل كشور، اقدامات شهرداري ساري را نيز در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري و در اين زمينه  توصيف كرد و اظهار داشت: با توجه به اينكه  ساري مركز استان بوده و يكي از شريانات اصلي و مواصلاتي شرق به غرب نيز مي باشد ، پل كابلي داراب با هزينه اي بالغ بر ۳۵ ميليارد تومان جهت دسترسي و خروج اضطراري در مواقع بحراني احداث گرديده و به بهره برداري خواهد رسيد.

وي با تاكيد بر اقدامات عملي در شهرداري هاي استان و اجراي طرح جامع پدافند غيرعامل شهري بيان داشت:پس از وقوع سيل هاي نكا، بهشهر، سوادكوه و نيز بحران برف در غرب استان ، شهرداري ساري با اعزام نيروها و تجهيزات لجستيكي به اين مناطق اقدامات مناسبي در راستاي طرح جامع پدافند غيرعامل شهري انجام داده است.

شهردار ساري استمرار فرهنگ سازي و آموزش روش هاي پدافند غيرعامل به شهروندان را از عوامل كاهش آسيب هاي احتمالي در زيرساخت ها و دارايي شهرها دانست و افزود: اين اقدام بايد در دستور كار مديران و سرلوحه اقدامات آنان قرار گيرد.

در اين نشست كريمي معاون امور شهري سازمان پدافند غيرعامل كشور ضمن قدرداني از اقدامات شهرداري ساري در راستاي گسترش فرهنگ پدافند غيرعامل گفت: اين سازمان با تشكيل كميته هاي تخصصي در زمينه طرح جامع پدافند غيرعامل شهري ، آموزش هاي تخصصي و عمومي كاركنان و رزمايش تخليه اضطراري را اجرايي خواهد نمود.

در ادامه اين جلسه نيكزاد دبير كارگروه پشتيباني و پدافند غير عامل شهرداري ساري گزارشي از اقدامات شهرداري مركز استان در اين زمينه ارائه نمود.

شايان ذكر است پس از اين نشست ، مهندس كريمي معاون امور شهري سازمان پدافند غيرعامل كشور، نبوي مديركل پدافند غيرعامل استانداري و محمد جواد نيكزاد دبير كارگروه پشتيباني و پدافند غيرعامل شهرداري ساري از پل كابلي داراب بوستان ملل و بوستان در دست احداث ولايت به عنوان پروژه هاي پدافند غيرعامل شهر ساري بازديد كردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :