آخرین عناوین

جمعه 13 مرداد 1396-17:27 کد خبر:44207

شهردار ساری خبر داد:

‏ پروژه ویژه شهرداری منطقه ۳ ساری آماده بهره برداری شد

شهردار ساري زيرگذر پل گردن را آماده بهره برداري اعلام كرد و اظهار داشت: با پيش‌بيني‌ها و تمهيدات لازم ، عمليات اجرايي اين پروژه دركوتاهترين زمان ممكن به اجرا درآمد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، مهدي عبوري شهردار ساري با اشاره به اهميت سلامت شهروندان در عبور و مرور گفت: بر اين اساس و با توجه به بار ترافيكي موجود در بلوار داراب طرح هاي مطالعاتي آغاز وشهرداري ساري سرانجام اقدام به احداث زيرگذر در منطقه پل گردن نمود.

وي با تقدير از مديريت اداره كل راه آهن شمال بخاطر همراهي و همكاري بي وقفه با شهرداري ساري براي احداث زيرگذر پل گردن اظهار داشت: براي اجراي اين پروژه با عرض ۶/۵۰ متر وداراي دو رمپ شمالي و جنوبي به طول ۸۸ متر و شيب ۷% استاندارد ، نياز به احداث خط آهن جايگزين براي عبور قطارها از منطقه احداث زيرگذر و تشكيل ايستگاه موقت براي ايمني عبور و مروربود كه اين امر  با همكاري و تعامل ميان شهرداري ساري و اداره كل راه آهن شمال عملياتي گرديد.

شهردار ساري سرعت اجراي عمليات را مرهون استفاده از نيروهاي متخصص در اجراي اين پروژه دانست و افزود: ظرف مدت كمتر از۴۸ ساعت كار اجراي جاگذاري باكس زيرگذر به طول ۱۲ متر با همكاري سازمان عمران به پايان رسيد و مسير اصلي جهت حركت قطارها توسط راه آهن بازسازي شد.

عبوري جابجايي تاسيسات زيرزميني را از ديگر اقدامات در اجراي اين پروژه عنوان كرد و ادامه داد: در اين زمينه همكاري هاي لازم ازسوي شركتهاي خدمات رسان آب و فاضلاب ، گاز ، برق و مخابرات با شهرداري صورت گرفته است.

اين عضو شوراي شهرداري ها و دهياري هاي كشور بهره برداري از اين زيرگذر را گامي جهت توسعه متوارن شهر و رفاه حال شهروندان توصيف كرد و تصريح نمود: احداث اين پروژه ها علاوه بر تسهيل در عبور و مرور خودرو درايمني و سلامت شهروندان نيز تاثير بسزايي دارد وبار ترافيكي موجود در اين منطقه نيز كاهش خواهد يافت.

وي خاطر نشان كرد: شهرداري ساري در اجراي پروژه ها ، تقويت زيرساخت ها، استانداردسازي، ، سرعت و دقت ،رويكرد گردشگري، شهروند محوري ، توجه به منظر و سيماي بصري را همواره لحاظ خواهد كرد.

براساس این گزارش، در اجرا و بهره برداری از این پروژه علاوه بر پیگیری خاص عبوری،هاشمی شهردار منطقه ۳،رشیدی معاون فنی و‌عمرانی شهرداری ساری،اقامیری مدیر عامل سازمان عمران و‌مدیر کل راه آهن شمال،تلاش چندین برابر داشته اند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :