آخرین عناوین

شنبه 14 مرداد 1396-6:52 کد خبر:44216

افراطیون مازندرانی در گرداب خود زنی!!!

حمله به شهردار ساری برای منصب استانداری!!/ساروی ها به خود آیند

گروه های افراطی مازندرانی جهت ثابت نگه داشتن منصب استانداری، با حمله به شهردار ساری در گرداب خود زنی خود گرفتار شده اند.


به گزارش خزرخبر، مازندران در همه دوران حکومت داری از استان های تاثیر گذار در تمام زمینه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از بالاترین مقام تا پایین ترین مقام بوده و ساری در این استان جایگاه خاصی داشته و همچنان خواهد داشت، اما حق ساری و مردمانش هیچ گاه به آنها داده نشده است.

رجال ساروی که عمدتاً از تواناترین و مجرب ترین و سالم ترین رجال در دوران سیاسی کشور بوده اند به علت عدم اتحاد و تفکرات دوسویه و بازیچه دیگران قرار گرفتن،بیشترین صدمه را به شهر خود و خودشان زده اند، بطوری که بعد از انقلاب هیچ نیروی ساروی نتوانست بالاترین منصب استان را بدست آورد.

طی چند سال اخیر که یک ساروی توانست در استان  و در منصب شهردار ساری با اقدامات عالی و خاص خود ( که نشان از تفکرات و تجارب مدیریتی علمی ،کلاسیک و جهانی دارد) ساری را نه تنها در سطح استان، بلکه کشور و حتی قاره آسیا زبانزد نماید، متأسفانه مورد کینه و دشمنی سیاسیون داخلی شهر ساری و حتی استانی و بعضاً کشوری قرار گرفته است بطوری که ترس و دلهره از رشد و توسعه ساری و به تبع آن انتصاب احتمالی شهردار ساری به سمت استاندار مازندران و یا جایگاه بالاتر، باعث خود زنی سیاسی برخی از مسئولین ناموفق ساروی و همچنین استانی و کشوری شده است.

این مسئولین سیاسی بی تجربه ، پرادعا، ناموفق ،ضعیف و منفعت طلب که بعضاً با کمک برخی از رسانه های ضعیف و معامله گر و با استفاده از برخی از کانال های تلگرامی خود ساخته سعی در تضعیف ساروی ها و مردان موفق ساری دارند توانسته اند با همراه نمودن برخی از ساروی هایی که خود را بسیار موفق و مجرب و صاحب نظر می پندارند با جو سازی های حباب گونه، سعی در تحریک سیاسی مسئولین استانی و کشور ی نمایند ، فارغ از آنکه در مرداب خود زنی سیاسی خود در حال فرو رفتن می باشند.

مهدی عبوری شهردار ساری که از موفق ترین شهرداران استانی و کشوری بعد از انقلاب بوده و می باشد از افکار اصیل ساروی برخوردار می باشد که توانسته طی مدت تصدی شهرداری ساری عملاً نشان دهد که اولاً رشد و توسعه ساری را از هر لحاظ به پست و مقام ترجیح می دهد و ثانیاً اینکه شخصیتی ندارد که منافع شخصی را به منافع شهر و استان و کشور خود ترجیح دهد.

به همین علت مورد حملات ناجوانمردانه و احساسی گروهی عقب مانده سیاسی و خود شیفته قرار گرفته است که نه از دین و وجدان چیزی می فهمند نه از عدل، انصاف، مردانگی و شخصیت، البته نباید بیشتر از این موارد از این انسان های خام و خائن که حتی در داخل حریم منزل خود جایگاهی ندارند انتظار داشت.

بحث تغییر استاندار مازندارن که از ابتدای شروع به کار دولت فعلی خواسته اکثریت مردم، فعالات سیاسی و کارشناسان اهل فن بوده، متاسفانه تاکنون به نتیجه نرسیده است چرا که روابط سیاسی و لابی گری های این استاندار ضعیف بسیار تاثیر گذارتر از اظهار نظر های کارشناسی شده کارشناسان مجرب بوده است.

ربیع فلاح جلودار که از ضعیف ترین استانداران بعد از انقلاب بوده و با بدست گرفتن سکان استانداری و با انتصابات ضعیفی که انجام داده (به علت آنکه خود ضعیف بوده است)، عملاً کارنامه مردودی خود را بجا گذاشته و مازندران را به عقب کشانده است، همچنان با لابی گری های خود و برخی اطرافیان چاپلوس خود در حوزه استانداری و برخی رسانه های معامله گر و ضعیف سعی در نگه داشتن خود در این پست به قیمت عقب تر کشاندن استان دارد.

و مانند همیشه بازی های سیاسی خود را به اطرافیان ضعیف خود در ستاد انتخاباتی روحانی در دور اول سپرده است، مسئولین سیاسی  و حزبی ساروی باید بدانند که مردم ساری به خوبی از وقایع پشت پرده  و جلسات و لابی گری هایی که این عده بر علیه شهردار ساری انجام می دهند آگاه می باشند و در مواقع لزوم به آنها جواب های لازم را خواهند داد.

مطالب فوق هشداری کوچک به افرادی از جناح افراطی استانی و همچنین برخی از مسئولین با نفوذ ساروی می باشند تا فکر نکنند سکوت کارشناسان اهل فن  و مردم و رسانه های مستقل ، دلیل بر عدم آگاهی از حرکات خیانت گونه و ناآگاهانه ی آنان می باشد، بلکه باید بدانند که کارشناسان اهل فن و رسانه های فوق و مردم نظرات سازنده و کارساز خود را در جای مناسب و نزد افرادی خواهند گفت که فرق دوست و دشمن را تشخیص می دهند.

امیدواریم این افراطیون  و مسئولین خود شیفته به خود آیند و اجازه ندهند تا نام آنها به عنوان خائنین به شهر و استان در خاطره ها بماند.

بخش دوم این مطالب به زودی منتشر خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :