آخرین عناوین

شنبه 14 مرداد 1396-7:11 کد خبر:44218

معاون عمرانی استاندار مازندران اعلام کرد:

محیط‌ زیست آستین همت را برای حفظ میانکاله بالا بزند/200 هکتار از اراضی میانکاله در آتش سوخت

معاون عمرانی استاندار گفت:حدود 200 هکتار از اراضی میانکاله در آتش سوخت و نیاز است که محیط‌ زیست همت زیادی در زمینه حفظ منابع حیاتی مازندران به خرج دهد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علی نبیان در مراسم تجلیل از محیط ‌بانان مازندران اظهار کرد:حفظ محیط زیست وظیفه همه مردم ایران است به این دلیل که این ظرفیت برای همه مردم است.

وی با اشاره به استقبال مناسب مردم از منابع طبیعی و محیط زیست مازندران، تصریح کرد: مازندران متعلق به همه مردم ایران است و حساسیت‌های زیست‌محیطی این استان هم باید به صورت ملی باشد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به آتش‌سوزی اخیر در میانکاله بیان کرد: میانکاله جایگاه ویژه‌ای در حوزه محیط زیست دارد، انتظار است که این جایگاه در کشور به صورت جدی‌تر دیده شود، سازمان محیط زیست برای حفظ جایگاه میانکاله باید آستین همت را بالا بزند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌های انجام شده حدود 200 هکتار از اراضی میانکاله در آتش سوخت و نیاز است که محیط‌زیست به صورت جدی همت زیادی در زمینه حفظ منابع حیاتی مازندران به خرج دهد.

نبیان با اعلام اینکه مناطق جنگلی در بالای کیاسر منطقه شاهدژ باید به صورت جدی حفظ و حراست شود، گفت: همت و اقدام بسیاری مناسبی در این حوزه باید انجام شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :