آخرین عناوین

دوشنبه 16 مرداد 1396-9:55 کد خبر:44258

داستان بنری که جو سواد کوه را ملتهب کرد !!

نصب مجدد بنر توسط فرمانداری سوادکوه شمالی پایانی بر تنش های این شهرستان

اقدام فرماندار سوادکوه شمالی در نصب مجدد بنر اگرچه مرحمی کوچک بر توهین‌های وی به شمار می‌رود ولی بی‌شک انتظار مردم از نماینده ارشد دولت توجه به شهرستان‌های محروم است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، سوادکوه شمالی طی روزهای اخیر به دلیل حواشی پدید آمده در خصوص پایین کشیدن بنر مردم این شهرستان توسط فرماندار که در تشکر و قدردانی از نهادهای انقلابی سوادکوه شمالی به پاس ترویج فرهنگ اسلامی و مقابله با ول‌انگاری‌های فرهنگی نصب شده بود درگیر تنش‌های جدی شد.

این تنش‌ها با موضع‌گیری تند همراه با توهین فرماندار نسبت به معترضین و حمله به مفهوم آتش به اختیار شدیدتر شد به صورتی که مردم معترض برای نشان دادن مراتب خشمگینی خود از این اقدام غیرانقلابی و غیرارزشی به استانداری مازندران رفته و سپس قرار بر ادامه این اعتراضات به صورت راهپیمایی پس از میعادگاه نماز جمعه شد که با وساطت نهادهای انقلابی به دلیل همزمانی این راهپیمایی با مراسم تحلیف ریاست محترم جمهور به قرائت یک قطعنامه منجر شد که در آن خواستار عزل فرماندار به دلیل هتاکی‌های صورت گرفته شدند.

دامنه اعتراضات با ورود رسانه‌های آتش به اختیار در دفاع از این حرکت مردمی و تبیین مفهوم آتش به اختیار در بیانات مقام معظم رهبری همراه بود.

این اعتراضات در سطح شهرستان سوادکوه شمالی نسبت به بی‌احترامی‌های صورت گرفته به منویات رهبری که در بین فرمانداران کشور بی‌سابقه بوده همچنان ادامه داشته تا اینکه امروز شاهد نصب مجدد بنر مذکور توسط فرماندار روبروی فرمانداری شهرستان سوادکوه شمالی شدیم.

یقینا مشکل مردم ولایتمدار سوادکوه شمالی در بودن یا نبودن یک بنر تشکر نبوده و این اعتراضات به دلیل دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی و صیانت از ارزش‌ها و بیانات رهبر انقلاب است.

مردم شهرستان برای تلنگر دستگاه‌ها، نهادها و سایر ادارات شهرستان در ترویج فرهنگ حسنه امر به معروف و نهی از منکر اقدام به نصب بنر تشکر از تعدادی نهادهای انقلابی کردند که این تشویق به معروف باید الگویی برای دیگر مردم کشور باشد.

مردمی که این گونه قدردان حرکات انقلابی بوده و در مسیر آرمان‌های امام راحل حرکت می‌کنند لایق توهین و ناسزا از جانب شخص اول اجرایی شهرستان نیستند که این موضوع هم اگر بدون حمله به مفاهیم و ارزش‌های انقلاب نظیر آتش به اختیار نبود قابل تحمل بود.

برای مردم شهرستان سوادکوه شمالی جناح‌های سیاسی و جریانات اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدال فرقی نمی‌کند، برای آن‌ها حفظ نظام اوجب واجبات است و در این راه و بر سر دفاع از ارزش‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری با هیچ نحله فکری و جناح سیاسی معامله نمی‌کنند.

آقای فرماندار باید بداند تا زمانی که در صراط مستقیم انقلاب و منویات مقام رهبری حرکت نماید ولو با هرگرایش سیاسی مردم حامی او خواهند بود و از او مطالبات مهمی همانند معیشت، حل بیکاری لجام گسیخته، اماکن تفریحی سالم و... را طلب خواهند کرد، بی‌شک همه مردم متدین این شهرستان به خوبی واقفند تنش عامل اصلی عقب‌ماندگی این شهرستان است و در آرامش است که پیشرفت معنی می‌دهد ولی پیشرفت بدون مبانی دینی و انقلابی همان استحاله از درون نظام اسلامی است که با جدیت با آن مقابله می‌شود.

این اقدام فرماندار شهرستان در نصب مجدد بنر اگرچه مرحمی کوچک بر توهین‌ها و ناسزاهای وی به شمار می‌رود ولی بی‌شک انتظار مردم ولایی شهرستان از نماینده ارشد دولت تدبیر و امید در استان توجه به شهرستان‌های محرومی همچون سوادکوه شمالی است تا به دلیل دوری از کانون توجهات و عدم نظارت بر مسئولین ارزش‌های انقلاب به ضد ارزش بدل نشوند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :