آخرین عناوین

يکشنبه 14 دی 1393-20:3 کد خبر:4426

سید مجید محمدیان/کارشناس رسانه ای ورزش

آرامش حلقه مفقوده ورزش در استان محسوب می شود

زمانی که افراد کاربلد و توانمند که پیشینه و سوابق درخشانی در کارنامه خود دارند را از عرصه مدیریت ورزش دور کنیم به سمت زوال ورزش گام برداشته ایم.


خزرخبر: ورزش مازندران چند ماهی است که با تغییر در راس مدیریت خود شاهد دگرگونی های بیشماری می باشد فصل جدیدی از مدیریت کلید خورده است.

به گفته برخی از کارشناسان آفتاب تدبیر در ورزش مازندران شروع به تابیدن کرده است و نور تدبیر در ورزش مازندران نوید بخش روزهای خوش می باشد. باید دید عملکرد مدیرکل ورزش مازندران در جهت بهبود اوضاع تیم های ورزشی ، کسب عناوین بین المللی و تامین زیرساختهای مورد نیاز آغاز انتقادات را رقم خواهد زد یا بعنوان یادمانی از عملکرد حسین زادگان محسوب می شود؟

ورزش مازندران در شرایط کنونی نیاز مبرمی به ایجاد فضای اتحاد و همدلی دارد در فضای تنش و درگیری توسعه و پیشرفت حاصل نخواهد شد.

نمی توان با یارکشی و گروه جمع کردن در ورزش به توفیقاتی دست یابیم. ورزش مازندران نیازمند آرامش است، آرامش حلقه مفقوده ورزش در استان محسوب می شود.

موتور افتخارات ورزش مازندران هیچگاه خاموش نبوده است و دلیرمردان ورزش استان با وجود تمام کمبودها و نارسایی های مدیریتی پرچم ایران اسلامی را در میادین بین المللی به اهتزار در آورده اند و می توان گفت ورزش مازندران چون دری گرانبها در سراسر کشور خودنمایی می کند.

متاسفانه عده ای کج سلیقه در ورزش مازندران به دنبال تضعیف جایگاه مدیریت می باشند مدیریت در ورزش استان به یک نفر ختم نمی شود مجموعه ای از افراد توانمند که در جهت ارتقای ورزش استان گام برمی دارند مدیریت ورزش مازندران را تشکیل می دهند و در راس آن مدیر کل ورزش و جوانان مازندران بعنوان متولی جلوه می کند.

زمانی که افراد کاربلد و توانمند که پیشینه و سوابق درخشانی در کارنامه خود دارند را از عرصه مدیریت ورزش دور کنیم به سمت زوال ورزش گام برداشته ایم.

برخی از افراد معلوم الحال پروژه تخریب را در ورزش استان رقم زده اند و با تخریب و منحرف کردن مدیران ورزشی از مسیر توسعه ورزش قصد دارند  به اهداف شوم خود نزدیک شوند.

 نباید درب نقد را به روی منتقدین ببندیم

هیچگاه نباید در ورزش مازندران درب نقد را به روی منتقدین ببندیم و منتقدین دلسوز که با قلم خود در جهت توسعه و پیشرفت موفقیت های ورزش گام برمی دارند نادیده گرفته شوند.

تاریخ ورزش مازندران نشان داده است که تقابل مدیریت با منتقدین ورزشی کاری بیهوده و نسنجیده است و جز دلسرد کردن کارشناسان ورزشی استان دستاورد دیگری نخواهد داشت.

منتقدین ورزشی مازندران با قدرت و صلابت و به دور از کینه ورزشی ضعف های ورزشی استان را در جهت بهبود و رفع مسائل پیش روی ورزشکاران ، قهرمان و تیم های ورزشی اطلاع رسانی می کنند.

 اولین  و پر حاشیه ترین تغییر مدیریت حسین زادگان

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در اولین اقدام خود در جهت آغاز تحول در بدنه دستگاه ورزش رئیس ورزش و جوانان ساری را تغییر داد اقدامی که در پس آن حواشی گسترده ای صورت گرفت.

دامنه حواشی بالا گرفت و علت عمده این حواشی به نحوه تغییر و عجله در برگزاری تودیع و معارفه بازمی گردد و این شائبه ایجاد شده بود که حسین زادگان برخورد چکشی و قهریه صورت داده است.

هیچگاه منکر اختیارات متولی دستگاه ورزش در تغییر معاونین و مدیران ستادی و ادارات شهرستانها نمی باشیم اما نحوه تغییر و تحول در اذهان عمومی بازخورد مهمی دارد.

برخی از رسانه ها این نحوه جابجایی را تعبیر به تقابل مدیرکل با نماینده مجلس نمودند که این حواشی با اندکی تامل می توانست به درستی مدیریت شود.

بهرحال این انتقاد از نحوه جابجایی مدیران ورزشی از گذشته وجود داشته و به قوت خود باقی است به طوری که برخی قهرمانان ورزشی نگرانی خود را از این موضوع ابراز نموده و خواستار جلوگیری از چنین برخوردهای در محافل ورزشی که روح پهلوانی در آن جاری و ساری می باشد، هستند.

به گفته اکثر کارشناسان و قهرمانان ورزشی مرکز مازندران حسین بریمانی بعنوان متولی ورزش ساری خدمات شایانی از خود به یادگار گذاشت و تاریخ ورزش ساری نامش را بعنوان مدیری کاربلد در خود ثبت و درج می نماید.

 ورزش ساری همچنان سربلند خواهد ماند

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران بایستی در برخورد با تفرقه افکنی های موجود مهندسی کند و قطعا با هوشیاری و اندکی تامل در مسائل خواهد توانست نقشه شوم بدخواهان و فرصت طلبان را نقش برآب سازد.

ورزش ساری همچنان سربلند خواهد ماند و با حمایت قهرمانان ، دلسوزان ، کارشناسان و منتقدین ورزشی روزهای خوب ورزش ساری رقم خواهد خورد.

حسین زادگان در ادامه روند تغییرات دستگاه ورزش رئیس ورزش و جوانان شهرستان میاندرود را تغییر داد تغییری که بدور از حاشیه های استارت اول تغییرات صورت گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :