آخرین عناوین

دوشنبه 16 مرداد 1396-13:10 کد خبر:44264

شهردار منطقه دو ساری خبر داد:

خدمات شهري شهرداري منطقه ۲ در سه ماهه نخست سال

شهردار منطقه ۲ ساري برخي خدمات انجام شده شهرداري، در سه ماهه نخست سال جاري را تشريح كرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، ذاكري  شهردار منطقه۲ با اشاره به حدود ۷۰۰ متر لوله‌ گذاري با هدف هدايت آب‌هاي سطحي در محدوده منطقه۲ شهري اظهار داشت: هدايت روان‌آب‌ها و ساماندهي آب‌هاي سطحي بعنوان يكي از مهم‌ترين پروژه هاي عمراني شهرداري ساري به شمار مي‌رود. بدون ترديد، حصول نتيجه براي اين‌گونه طرح‌ها، نيازمند همت ويژه و تأمين زيرساخت‌هايي در سال‌هاي اخير بوده كه اقدامات مجموعه مديريت شهري نيز بر اين مبنا و در همين راستا بوده است.

وي افزود: با توجه به بروز مشكلات مقطعي در مسير پروژه هاي عمراني مانند سخت شدن عبور و مرور شهروندان در سطح شهر، فرهنگ سازي عمومي جهت همراهي همشهريان در اجراي اين پروژه از تعهدات مديريت شهري بوده و شهرداري منطقه۲، ضمن قدرداني از شهروندان گرامي، صبر و حوصله آنان در مسير توسعه و تأمين زيرساخت‌هاي شهري را ارج مي نهد.

در ادامه، شهردار منطقه ۲ مركز استان از كابل‌كشي و ريسه‌ بندي قريب به ۲۵۰۰ متر در محدوده منطقه۲ شهري در سه ماهه نخست امسال خبر داد و هدف مجموعه مديريت شهري از اين گونه اقدامات را تأمين زيرساخت‌هاي تأسيساتي و نيز زيباسازي بصري شهر در ايام و مناسبت‌هاي خاص مذهبي و ملي عنوان كرد.

همچنين، شهردار منطقه۲ساري از بررسي و حصول نتيجه ۱۴۰ نامه درخواستي و شكايتي از سوي شهروندان محترم در سه ماهه نخست سال جاري خبر داد و گفت: شهرداري منطقه۲ ساري، پيگيري مجدانه درخواست‌ها و شكايات را از وظايف سازماني خود قلمداد كرده و خدمت صادقانه به شهروندان را باعث افتخار خود مي داند.

اميد ذاكري، عملكرد واحد خدمات شهري منطقه۲ در سه ماهه نخست امسال را مطلوب خواند و اظهار داشت: علاوه بر رسيدگي محيطي و جمع‌آوري زباله كه بصورت روزانه انجام مي شود، ۲۴۱ سرويس جمع‌آوري خاك و نخاله، ۲۳۶ مورد پاكسازي زمين هاي بي‌حصار، ۱۲۸ مورد تعمير و تعويض سطل‌هاي زباله، ۲۳ مرتبه شستشوي جداول و بسياري از خدمات ديگر را از مهم‌ترين اقدامات اين واحد در شهرداري منطقه۲ ساري عنوان كرد و مداومت اين مسير را در گرو همكاري بيش از پيش شهروندان با مجموعه مديريت شهري دانست.

گفتني است، ساري با تفكيك ۳ منطقه شهري مديريت مي شود و شهرداري منطقه ۲ در ساختمان سابق شهرداري ساري در ميدان امام حسين(ع) واقع شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :