آخرین عناوین

سه شنبه 17 مرداد 1396-17:18 کد خبر:44277

معاون فني عمراني شهرداري ساري اعلام کرد:

توجه به تقويت زيرساخت ها، گامي در جهت كيفي سازي پروژه ها

معاون فني عمراني شهرداري ساري توجه به تقويت زيرساخت ها را گامي در جهت كيفي سازي پروژه ها دانست و گفت: براي عملياتي نمودن پروژه ها بايد سه اصل دقت، سرعت و كيفيت در دستور كار قرار گيرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، عباس رشيدي معاون فني عمراني شهرداري ساري به اجراي كانال هدايت آب هاي سطحي در نقاط مختلف شهر اشاره و اظهار داشت:زيرسازي كانال كمربندي جنوبي، احداث كانال در محلات الحاقي، كمربندي شمالي و كانال ماهان در بلوار كشاورز كه از هدايت آب آن براي زمينهاي كشاورزي در منطقه بالادزا استفاده خواهد شد در دست اقدام است.

وي توجه به تقويت زيرساخت ها در انجام پروژه را گامي جهت كيفي سازي اجراي آن دانست و افزود: براي عملياتي نمودن پروژه ها بايد سه اصل دقت، سرعت و كيفيت در دستور كار قرار گيرد و در اين زمينه معاونت فني عمراني به عنوان ناظر اجراي پروژه هاي شهري اقدامات لازم را لحاظ خواهد كرد.

رشيدي احداث زيرگذر پل گردن را نمونه اي از همكاري و تعامل ارگانهاي مختلف در كنار سه اصل دقت، سرعت و كيفيت عنوان كرد و ادامه داد:براي بهره برداري از اين زيرگذر شهرداري ساري ،سازمان عمران، راه آهن شمال، شركت هاي خدمات رسان آب و برق و گاز در كمترين زمان ممكن و بدون آسيب رساني به زيرساخت هاي موجود و با كارشناسي و برآورد و محاسبات لازم اقدامات عملياتي را اجرايي نمودند.

معاون فني عمراني شهرداري ساري ساخت باكس ۱۲ متري اين زيرگذر توسط سازمان عمران را گامي جديد در خودكفايي شهرداري ساري در اين زمينه و در راستاي اقتصاد مقاومتي توصيف كرد و تصريح نمود: تلاش مجموعه شهرداري همواره بر اجراي اين اصل استوار بوده و در پروژه هاي عمراني اجرايي خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :