آخرین عناوین

سه شنبه 17 مرداد 1396-17:26 کد خبر:44278

مدیرعامل آبفای شهری قائمشهر خبر داد:

اصلاح و توسعه بیش از 700 متر شبکه آبرسانی در شهر قائمشهر

مدیر امور آبفاشهری قائمشهر از اصلاح و توسعه بیش از 700 متر شبکه آبرسانی در این شهر طی یک ماه اخیر خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، مدیر امور آبفاشهری قائمشهر از اصلاح و توسعه بیش از 700 متر شبکه آبرسانی در این شهر طی یک ماه اخیر خبر داد.

براساس این گزارش،عبدالرضا سعیدی، با اعلام خبر بالا، افزود: در این مدت525 متر اصلاح شبکه و 225 متر توسعه شبکه آبرسانی در سطح شهر قائمشهر انجام شد.

وی، با اشاره به استاندارد سازی 40 فقره انشعاب ، بهسازی و نصب منصوبات چاه شماره 7 و تعمیرات و رنگ آمیزی چاه شماره 20 در این شهر، افزود: 346 مورد اتفاق شبکه اعم از شکستگی، ترکیدگی و جابجایی و.... نیز  گزارش و نسبت به رفع آن اقدام شد.

مدیر امور آبفاشهری قائمشهر، به عملیات لایروبی فاضلاب تصفیه خانه شهرک یثرب اشاره و تصریح کرد:در این مدت محوطه ایستگاه آبرسانی مخزن و تاسیسات این تصفیه خانه نیز شست و شو، نظافت  وپاکسازی شد.

سعیدی افزود: تعمیر ، سرویس و اسیدشویی شیر یک طرفه مخزن بین راهی شهرک یثرب، نصب شیر چند راهی مقابل درب ورودی مصلای نماز جمعه برای استفاده نمازگزاران ، تعمیرات شیر خط انتقال ورودی مخزن 25هزار مترمکعبی و پمپ و شیر یکطرفه 250 خروجی ایستگاه پمپاژ و الکتروموتور 132 کیلو وات ایستگاه پمپاژ از دیگر اقدامات اجرا شده توسط کارکنان امور قائمشهر اجرا شده است.

وی، در پایان از اجرای فاز دوم ساخت آزمایشگاه و سایت مخزن آب ژاول در دو نقطه در مخزن و ایستگاه پمپاژ این امور خبر داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :