آخرین عناوین

چهارشنبه 18 مرداد 1396-10:58 کد خبر:44289

گل بود به سبزه نیز آراسته شد:

گلایه امام جمعه بابلسر از استاندار مازندران و مردم‌گریزی مدیران استانی

امام جمعه بابلسر گفت: در طول یک سالی که امام جمعه بابلسر هستم، یک بار هم استاندار و معاونان را برای حل مشکلات مطروحه مردم و دیدار چهره به چهره و بی‌واسطه با آنان ندیدم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور طی گفت‌وگویی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و توصیه ایشان به دولتمردان و مسئولان و سفارش آنان به رفتن به میان مردم و برقراری ارتباط بی‌واسطه با آنان، ضمن تشکر از معاون سیاسی امنیتی استاندار، اظهار کرد:در طول یک سالی که امام جمعه بابلسر هستم، یک بار هم استاندار و معاونان را برای حل مشکلات مطروحه مردم و دیدار چهره به چهره و بی‌واسطه با آنان ندیدم.

وی افزود:گاهی اوقات می‌شنویم مسئولان استانی و مدیران کل به مناسبتی به این شهرستان سفر می‌کنند و بدون اینکه وقت بگذارند و با مردم یا با برخی از نهادهایی که مردمی هستند بنشینید و درد دل مردم را گوش دهند؛ برمی‌گردنند که جای بسی تاسف و نگرانی است، چرا که کمتر کاری که یک مسئول می‌توانند برای مردم انجام دهد شنیدن درد دل آنهاست.

امام جمعه بابلسر اجرای برنامه «30 شب، 30 مسجد» ماه رمضان و ارتباط چهره به چهره مسئولان با مردم در این شهرستان را موجب خوشحالی و رضایتمندی مردم برشمرد و بر استمرار آن تاکید کرد و گفت: دیدار چهره به چهره با مردم موجب رضایتمندی و لمس مشکلات آنها بدون واسطه خواهد شد که این کار موجب اعتماد و رضایت مردم از نظام، دولت و مسئولان و رضایت خداوند است.

قلی‌پور تاکید کرد: اینکه مدیران به مسئول استانی گزارش دهند و اعلام کنند گل و بلبل است و مسئول بشنود و برود، مشکلی از مردم را حل نخواهد کرد.

وی در پایان رمز پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و وحدت امروز را نتیجه اتحاد و همدلی ملت با همدیگر، ملت با مسئولان و مسئولان با یکدیگر دانست و تصریح کرد: اتحاد در نظام جمهوری اسلامی بالاترین افتخار است و اگر بخواهیم این اتحاد را تداوم ببخشیم باید این آن را حفظ کنیم و متحد باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :