آخرین عناوین

يکشنبه 14 دی 1393-22:39 کد خبر:4429

اعلام فرماندار سابق جویبار برای کاندید شدن در انتخابات مجلس:

فرماندار سابق اصلاح طلب جویبار کاندید انتخابات مجلس آینده

فرماندار سابق جویبار،کاندیدای انتخابات مجلس از شرق مازندران می شود.


به گزارش  خزرخبر و به نقل از ونگ وا،علی دستباز یکی از کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره نهم از حوزه انتخابیه« بهشهر. نکا و گلوگاه » در جلسه ای  فعالیت انتخاباتی خود برای انتخابات دوره دهم مجلس را کلید زد. 

دراین جلسه که با حضور دهها نفرازافراد وشخصیت های سیاسی مناطق مختلف سه شهرستان نکا، بهشهر وگ لوگاه(غالبا از طیف اصلاح طلبان) حضور داشتند علی دستباز درسخنانی به لزوم استفاده مردم از ابزار انتخابات برای نیل به خواسته های خود تاکید کرد. 

وی با اشاره به فرهنگ غنی ایرانی و شیعه که در گذشته با هم آمیخته شدند و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی امروز را شکل دادند افزود: که ما حصل آن انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) است که الگوی بسیار خوبی برای مردم آزاد اندیش دنیا است.

 دستباز با اشاره به فشار برخی از نمایندگان مجلس به دولت در خصوص عزل و نصب ها و سنگ اندازی در جلوی فعالیت دولتمردان دولت تدبیر و امید اظهار داشت: امروز شاهدیم  در برخی موارد که دولت نمی تواند مدیری را در جایی بگمارد که همفکر خودش باشد و این مدیران غیر همفکر زیان اساسی به اهداف و برنامه های دولت و در نهایت پیشرفت و توسعه کشور وارد می کنند به نظرم وجود مدیرانی که سیاست دولت را قبول ندارند در راس برخی از امور خیانت به کشور و حرام است.

وی افزود: ما باید به دنبال مجلسی باشیم که با دولت علی همسو و حامی دولت باشد.

علی دستباز خودش را به لحاظ سیاسی اصلاح طلب مبتنی بر اصولگرایی معرفی کرد و افزود: با توجه به سابقه مدیریتی ۳۰ ساله  و نیز تحصیلات و... فکر می کنم در این مقطع بتوانم منشاء خدمت به مردم منطقه و کشور باشم.

وی هچنین در بخش دیگری از سخنان خود تلویحا پاسخ برخی از منتقدین خود را داد و گفت: حدود یکسال قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ برخی از دوستان در ستاد مرکزی آقای قالیباف از من خواستند تا در ستاد قالیباف فعالیت کنم و بنده در جمع ستاد قالیباف حضور یافتم و اعلام کردم درصورتی که آقای هاشمی یا دیگر اصلاح طلبان به صحنه بیایند من ستاد قالیباف را ترک می کنم و این کار را نیز کرده ام و به محض نام نویسی آیت ا... هاشمی فعالیتم را در ستاد ایشان و  سپس روحانی ادامه دادم.

فرماندار سابق جویبار تصریح کرد: در دو شرایط از ادامه کارم در انتخابات مجلس دهم کناره گیری خواهم کرد حتی اگر در آخرین لحظه باشد در غیر اینصورت با جدیت فعالیت می کنم که این دو شرایط بدین شرح است:

۱- اگر تصمیم گیران و بزرگان اصلاح طلب به این نتیجه رسیدند که روی یک نفر ائتلاف صورت گیرد و از من خواسته شود کناره گیری کنم و قرار باشد فقط یک نفر باقی بماند.

۲- اگر احساس کنم افراد قویتر و با نفوذتر از خودم در منطقه به صحنه بیایند که  نام حجت الاسلام علی اصغر رحمانی را اعلام  کرد و افزود اگر او هر آن تصمیم  گرفتند به صحنه بیایند حاضر به کناره گیری است.

لازم به ذکر است علی دستباز در حال حاضر دانشجوی ترم سوم دکترا در رشته کسب و کار است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :