آخرین عناوین

چهارشنبه 18 مرداد 1396-11:25 کد خبر:44290

رئیس هیأت نجات غریق مازندران خبر داد:

غرق شدن 33 نفر در دریای مازندران/ نجات خانواده 7 نفره در دریای بابلسر

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: از آغاز طرح‌های دریا در استان تاکنون 33 نفر غرق شدند که از این تعداد 12 نفر مازندرانی بودند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،نقی کریمیان اظهار داشت: از آغاز طرح‌های دریا در مازندران تاکنون 33 نفر در دریای مازندران غرق شدند که از این تعداد 12 نفر مازندرانی بودند.

وی بیان کرد: همچنین طی این مدت 2هزار و 460 نفر از غرق شدن نجات یافتند که از این تعداد 117 نفر به بیمارستان انتقال یافته و از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران تصریح کرد: همچنین افراد از استفاده تیوپ، قایق بادی و حلقه هنگام شنا پرهیز کنند؛ چرا که استفاده از این ابزار موجب واژگونی و غرق شدن افراد می‌شود.

کریمیان با بیان اینکه شنا در شب ممنوع بوده، چرا که نیروهای امدادی در دریا حضور ندارند، اضافه کرد: موضوعی دیگر افراد دریا را برای آموزش شنا انتخاب نکنند.

وی با اشاره به اینکه افراد از شنا در مناطق ممنوعه، دنج و حادثه‌خیز پرهیز کنند، افزود: در صورت غرق شدن فردی از خانواده افراد به‌صورت فردی اقدام به نجاتش نکنند؛ چراکه موجب غرق شدن دسته جمعی افراد می‌شود، به‌عنوان نمونه خانواده 7 نفره در دریای بابلسر به همین دلیل در حال غرق شدن بودن که با تلاش ناجیان غریق نجات یافتند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :