آخرین عناوین

چهارشنبه 18 مرداد 1396-21:58 کد خبر:44299

انتصابی نو در اداره کل بیناد مسکن استان:

معارفه مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان مازندران

طی مراسمی با حضور مدیر کل بنیاد مسکن کشور، مدیر کل جدید بنیاد مسکن مازندران معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از خزرنما،مدیر بنیاد مسکن در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از سید مجید هاشمی، اظهار داشت: ایشان مدیری بود که کار خود را به عنوان کارشناس در این نهاد انقلابی شروع و پله های ترقی را آرام آرام طی کرد و با تلاش و صداقت خود تا اینجا رسید.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بنیاد طی این سالها، نیروهای جوان و توانمند زیادی تربیت کرد و خانی یکی از همین نیروها است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به سابقه کار محمد خانی تاکید کرد: ایشان نیازی به معرفی ندارند و به شهادت همه آگاهان،این مدیر جوان در خوزستان تحول ایجاد کرد و برهمین اساس تا کنون شورای مرکزی بنیاد دو بار به ایشان اعتماد کرد و امروز برای سومین بار ایشان را به ماموریت جدیدی منصوب کرد.

تابش ابراز امیدواری کرد برنامه ها و طرح های برزمین مانده توسط مدیر کل جوان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران به انجام برسد.

نبیان معاون عمرانی استاندار مازندران نیز در این مراسم، طی سخنان کوتاهی بر نقش موثر بنیاد تاکید کرد و گفت: برف سال ۹۲ یک سرمای بی سابقه بود و در برخی مناطق تا یک متر و هشتاد سانتی متر برف بارید و با توجه به اینکه در استان ۴۵ درصد جمعیت ما در روستاها سکونت دارید اگر کمک و سرعت عمل بنیاد مسکن نبود قطعا دچار مشکل می شدیم.

در این مراسم حجت الاسلام باقرزاده نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن مازندران ضمن سخنان کوتاهی به حدیث نبوی، اشاره کرد که فرمودند تا خواص این امت اصلاح نشوند عوام اصلاح نخواهند شد و بر اساس این حدیث، بر نقش مدیران به عنوان خواص در هدایت جامعه تاکید کرد.

 وی با اشاره به تلاش و مجاهدت های هاشمی خاطرنشان کرد: نزدیک به یازده سال که ایشان در این سمت بودند جز تواضع و تلاش از ایشان ندیدیم.

در پایان مراسم محمد خانی مدیر کل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران از شورای مرکزی بنیاد قدردانی کرد که برای سومین بار به ایشان اعتماد کردند و پس از استانهای کهکیلویه و بویر احمد و خوزستان، سکان مدیریت بنیاد مازندران را به ایشان دادند.

خانی همچنین گفت: امیدوارم با تلاش صادقانه، ضمن خدمت رسانی به هم استانی هایم، بتوانم پاسخی شایسته به مدیران ارشد بنیاد و شورای مرکزی بدهم .

در این مراسم مدیران ارشد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیران کل استان، مدیران بانکها، دهیاران و کارکنان این سازمان نیز حضور داشتند،گفتنی است محمد خانی از سال ۸۲ تا سال ۸۵ معاون بازسازی و مسکن روستایی مازندران بود.

وی از سال ۸۹ تا ۹۲ مدیرکل بنیاد مسکن استان کهکیلویه و بویر احمد و از سال ۹۲ تا امروز مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :