آخرین عناوین

پنجشنبه 19 مرداد 1396-9:56 کد خبر:44306

شهردار منطقه سه ساری خبر داد:

احداث اولين پارك ترافيكي ويژه كودكان و نونهالان در كوي اتحاد

شهردار منطقه سه ساری از احداث اولين پارك ترافيكي ويژه كودكان و نونهالان در كوي اتحاد خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري ، هاشمي به اجراي پروژه هاي عمراني در منطقه سه شهرداري اشاره و اظهار داشت:احداث اولين پارك ترافيكي ويژه كودكان و نونهالان در كوي اتحاد اجرايي خواهد شد.

سيد حميد هاشمي شهردار منطقه سه ساري توسعه متوازن شهر را در راستاي توجه ويژه به همه نقاط شهر دانست و اظهار داشت: فاز دوم احداث كانال شهرك ماهان تا پايين دزا و نهر ساري رود به مساحت ۱۱۰۰ متر در حال اجراست و پس از اتمام معضل ابگرفتگي اين محدوده تا پايين دزا مرتفع خواهد شد.

وي به عمليات زيرسازي در محلات الحاقي اشاره و افزود: زيرسازي و آسفالت خيابان ها و معابر به مساحت ۳۰هزار متر مربع در آهي دشت ، مهدشت ، بالادزا و پايين دزا عملياتي شده و در زمينه نگاه سلامت شهروندي و ايجاد نشاط اجتماعي در اين منطقه ، مسير ۶ كيلومتري رفت و برگشتي جهت پياده روي و دوچرخه سواري در كمربندي جنوبي توسط سازمان عمران شهرداري آماده سازي خواهد شد.

هاشمي پيش بيني اعتبارات مالي جهت اجراي پروژه ها در منطقه سه شهري را بيش از سال هاي گذشته عنوان كرده و ادامه داد: بر اين اساس يك سوم پروژه هاي شهري در اين منطقه در حال اجرا مي باشد.

شهردار منطقه سه ، جاگذاري لوله كاروگيت جهت هدايت آب هاي سطحي،آسفالت معابر، بهسازي زمين هاي ورزشي در مناطق الحاقي با نگاه ويژه به تقويت زيرساخت ها در اجراي پروژه را از اقدامات عملياتي مديريت شهري در اين منطقه توصيف كرد و تصريح نمود: انتقال و جابجايي برخي تاسيسات زيرزميني با رعايت اصول فني و ايمني در عملياتي نمودن پروژه ها از ديگر اقدامات شهرداري منطقه سه مي باشد.

اين مسئول به بافت قديمي و آسيب هاي موجود در برخي از كوچه هاي اين منطقه در مواقع بحراني مانند سيل و زلزله اشاره كرده و گفت: واحد شهرسازي و دفتر فني منطقه سه ، نقشه هاي موجود در اين محلات را بررسي و كارشناسي و در اين زمينه پيش بيني هاي لازم را به عمل خواهد آورد.

وي انجام پروژه هاي فرهنگي ، ورزشي توسط مديريت شهري را گامي جهت رفع آسيب هاي اجتماعي دانست و بيان كرد: در اين زمينه پايگاه بهداشتي -درماني و زمين ورزشي روباز در منطقه سه شهرداري احداث خواهد شد.

هاشمي ، همكاري شهرداري منطقه سه و معاونت فني عمراني ، معاونت فرهنگي اجتماعي ، سازمان پاركها و فضاي سبز و سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري را در راستاي احداث اولين پارك ترافيكي در كوي اتحاد و در جهت فرهنگ سازي و آموزش دانست و خاطرنشان كرد:اين پارك ويژه كودكان و نونهالان بوده و شامل، ميدان، خيابان، پياده رو، خط عابر و چراغ قرمز بوده و آموزشهاي لازم جهت طرح هاي روان سازي ترافيك ارائه خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :