آخرین عناوین

دوشنبه 15 دی 1393-15:25 کد خبر:4432

مدير عامل سازمان فناوري اطلاعات و آمار شهرداري ساري:

۷۱ درصد از بودجه سال ۹۳ فاوا تا پايان آذر ماه محق شده است

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری از محقق شدن 71 درصدی بودجه این سازمان خبر داد.


به گزارش خزرخبر،علیرضا عظیمی در جلسه اخير شوراي شهر كه با حضور كليه اعضاء و شهردار برگزار شد با بيان اين كه فاوا در سال ۹۳ با ۳ ميليارد و ۲۰۰ ميليون بودجه كارش را آغاز كرد، افزود: تا پايان آذر ۷۱ درصد از اين بودجه محقق شد گفت: از اين رقم ۲ ميليارد و ۸۵۰ ميليون تومان اعتبار درآمدي و ۳۵۰ ميليون تومان بودجه نگهداري بود كه در بخش نگهداري ۱۰۰ درصد بودجه جذب شد و در بخش هاي ديگر جذب ۶۷ درصدي داشتيم.

عظيمي در مورد اقدامات انجام شده توسط سازمان فاوا اظهار داشت: نصب و راه اندازي سانترال منطقه ۳، مرتب سازي سرور هاي منطقه ۲، ايجاد زير ساخت هاي داخلي شهرداري منطقه ۲، زيرساخت UPS شهرداري منطقه ۳ ازجمله ي اين اقدامات بود.

وي اضافه كرد: به لحاظ آماري رشد شبكه ۹۰ گره بوده و اكثر سازمان هاي تابعه شهرداري از زيرساخت شبكه بهره مند شده اند.

مديرعامل سازمان فاواي شهرداري ساري به افزايش پهناي باند در بستر اينترنت اشاره كرد و افزود: امسال با توجه به افزايش چشمگير پروژه هاي عمراني، ۵ دكل به دكل هاي مخابراتي اضافه كرديم و اكنون تعداد دكل هاي ما به عدد ۱۰ رسيده تا پايش تصويري پروژه ها به سهولت انجام شود.

وي با اشاره به افزايش كاربران اينترنتي در شهرداري اعلام كرد: تعداد كاربران ما از ۲۴۵ به ۳۴۵ نفر رسيد.

عظيمي با بيان اين كه پايش تصويري ما طي سال جاري در دو سطح حفاظتي و پروژه هاي عمراني بود، اظهار داشت: در پارك ملل ۸ دوربين نصب كرديم كه از طريق فيبر نوري و وايرلس به شهرداري مرتبط است و علاوه بر اين، ۱۲ دوربين در كنار پروژه هاي عمراني شهر نصب شده تا پايش تصويري آن ها انجام شود. در ۶ سازمان از سازمان هاي ده گانه نيز پايش تصويري انجام مي شود و مابقي در دستور كار قرار دارد.

وي ادامه داد: افزايش خدمات پشتيباني سازمان فاوا از ۹۶۱ مورد به ۲۵۴۵ مورد، از ديگر اقدامات ما بود اما در بخش خريد سخت افزار بدليل تجهيز واحدها به سيستم رايانه، كاهش داشتيم زيرا مديريت منابع براي ما حائز اهميت است.

وي عنوان كرد: در سامانه هاي نرم افزاري ۵۷۴ كاربر داريم و تعداد پورتال هاي شهرداري با احتساب معاونت ها، سازمان ها، شهرداري هاي مناطق و شوراي شهر به ۲۷ مورد رسيده كه با ارايه ۲۹ خدمات در سال ۹۳ بيش از ۷۷۸ هزار و ۴۰۰ مورد بازديد داشته است.

 مدير عامل سازمان فاوا به طرح مميزي اشاره كرد و گفت: اين طرح در منطقه يك با جديت در حال اجراست و همزمان با نقشه برداري بافت فرسوده در اين منطقه استارت مميزي منطقه ۲ را نيز خواهيم زد.

 عظيمي اعلام كرد: در اين پروژه ۳ نفر در واحد مديريت، ۱۱ نفر در بخش بازرسي و عكاسي، ۶ نفر چكر، ۴ نفر اصلاح نقشه، ۴۸ نفر برداشت اطلاعات و ۱۰ نفر افزايش در بخش IT كار مي كنند.

 وي در رابطه با دليل دو گانه بودن كد املاك در حوزه شهر سازي گفت: چون مميزي قبلاً درست انجام نشد و كد نوسازي قديم ايراداتي داشت در كدينگ مميزي كد هاي جديد طراحي شد.

 مدير عامل فاوا با بيان اين كه تاكنون ۳۱۰ ميليون تومان پرداختي براي اجراي پروژه مميزي داشته ايم تاكيد كرد: اجراي صحيح و سريع پروژه دغدغه اصل ماست.

 وي در رابطه با پرداخت الكترونيكي برگه هاي عوارض نيز خاطرنشان كرد: عوارض نوسازي از سال ۹۱ به صورت الكترونيكي پرداخت مي شود و عوارض منفي نيز با نرم افزار جديد به اين شيوه پرداخت خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :