آخرین عناوین

جمعه 20 مرداد 1396-18:41 کد خبر:44321

تغییرات عجیب در شهرداری ساری!!!!

تغییر شهرداران مناطق سه گانه ساری

با توجه به تمایل یکی از شهرداران مناطق ساری جهت تصدی پست شهرداری در شهرهای دیگر،دو شهردار دیگر هم جا به جا خواهند شد.


به گزارش خزرخبر،با توجه به نزدیک شدن به آغاز فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا و به دنبال آن انتخاب شهرداران،برخی از افراد متخصص به دنبال معرفی خود به عنوان افراد واجد صلاحیت جهت پست شهرداری در شهرهای مختلف می باشند.

بر اساس شنیده ها از منابع موثق،یکی از این افراد که متقاضی انتخاب شدن به عنوان شهردار در شهرهای غرب مازندران می باشد بصیرت شهردار منطقه یک ساری می باشد که حدود یک سال قبل به این سمت منصوب شد.

وی که از زمان تصدی خود به سمت شهردار منطقه یک ساری تاکنون کمترین ارتباط را با رسانه ها داشته و اطلاع چندانی از فعالیت های وی در دست نیست ظاهرا توانایی فعالیت بیشتر از این مقدار را در ساری  و همگام و همراه با عبوری نداشته و ندارد و به همین علت ،هم کمترین ارتباط با رسانه ها و انعکاس عملکردهایش را داشته و هم فعالیت در شهرداری های دیگر شهرها را به عنوان  شهردار (البته در صورت انتخاب شدن) با فعالیت کمتر، به ادامه  فعالیت در منطقه یک ساری ترجیح داده است.

به گزارش خزرخبر و بر اساس شنیده ها،بصیرت با اعضای شوراهای چند شهر غرب مازندران نیز مذاکراتی داشته که ظاهرا منتظر نتیجه ارزیابی ها و تصمیم های آنها می باشد.

آنچه که قابل توجه است این می باشد که با رفتن بصیرت از شهرداری منطقه یک ساری،احتمال جا به جایی دو شهردار قوی  و کارآمد و موفق مناطق 2 و 3 ساری بسیار زیاد خواهد بود که مطمئنا تغییر برخی از روسای ضعیف برخی از سازمان های زیر مجموعه شهرداری ساری هم دور از انتظار نخواهد بود.

خبرهای تکمیلی به زودی منتشر می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :