آخرین عناوین

دوشنبه 15 دی 1393-21:38 کد خبر:4435

در پی بی توجهی مسئولین اداره راه استان و ساری:

جاده خزر آباد ساری،قتلگاه دانشجویان و جوانان شد

در پی بی توجهی مسئولین اداره راه و شهر سازی مازندران و ساری،جاده خزرآباد ساری قتلگاه دانشجویان و جوانان بی گناه شده است.


به گزارش خزرخبر،جاده فرح آباد یا خزرآباد ساری که در طی چند سال اخیر به علت راه اندازی دانشگاه ها و مراکز تجاری مهم و بزرگ شلوغ و با ترافیک زیادی مواجه شده است متاسفانه از چشم مسئولین اداره راه دور مانده است.

هر از چند گاهی که تصادف و یا حادثه دلخراشی به علت شلوغی این جاده و ترافیک های سرسام آور و همچنین عدم توسعه و توجه مسئولین به این جاده روی می دهد مسئولین برای التیام ناراحتی بازماندگان،سخنرانی ها و نطق هایی می کنند تا بتوانند خود را از زیر حرف ها و انتقادهای مردم و خانواده های داغدار خلاص کنند.

مسئولین اداره راه و شهرسازی ساری هم طی چند سال اخیر با اجرای طرح هایی غیر کارشناسی و فقط برای رفع تکلیف سعی نموده اند تا خود را از انتقادهای کارشناسی شده و اعتراضات مردم دور نگه دارند فارغ از اینکه بالاخره صبر مردم تمام می شود و ممکن است تا کار به جاهایی غیر قابل جبران بکشد.

بستن برخی بریدگی ها در این جاده به صورت غیر کارشناسی و بازگشایی مجدد،باز کردن برخی از نقاط جاده اصلی باز هم به صورت غیر کارشناسی و ...تاکنون نتوانست مسئولین غیر کارشناس راه و شهرسازی ساری را به نتایج لازم برساند.

متاسفانه نمایندگان ساری هم که جز ادعا ، سخنرانی های زیبا ،شرکت در جلسات بی نتیجه و دخالت در عزل و نصب ها کار دیگری ندارند تاکنون نتوانسته اند اقدامی قابل ارزش در مورد وضعیت این جاده انجام دهند.

به عقیده برخی از کارشناسان حوزه راه،می توان با ایجاد سرعت گیرهای کارشناسی شده در قسمت های مورد نیاز این جاده،تا حدودی نسبت به کاهش تصادفات و حوادث اقدام نمود.

به هر حال،امیدواریم قبل از آنکه خانواده های مسئولین و یا خودشان دچار حادثه ای ناگوار در این جاده شوند تا از خواب شیرین مدیریت بیدار شوند فکری موثر و کارشناسی شده جهت کاهش تصادفات و تلفات و ترافیک این جاده مهم و تاثیر گذار انجام دهند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • احمد دانشجوی ساری
    سه شنبه 16 دی 1393-22:40


    تا بوده همین بوده، این جنابان فقط برای اینکه خود را تبرئه کنند هر چند ماه یه بار جلسه ای بر گزار می کنند و همه تقصیر را رو می اندازند گردن یه ارگان و خودشونو از زیر بار مسئولیت خلاص می کنند و فکر می کنن شاخ قول رو شکستند ولی خبر ندارند این بی تفاوتی و سهل انگاری اینها باعث شده بسیاری از خانواده ها داغ دار بشن و دانشجویانی که با هزار امید و آرزو راه به دانشگاه باز کردند و به جای اینکه به درجات عالی برسند و به آرزوهای خود جامعه عمل بپوشانند متاسفانه متاسفانه زیر خروارها خاک خوابیده اند و هیج مسئولی ککش هم نمی گزد.

    • علي
      سه شنبه 16 دی 1393-8:2


      آيا تاكنون به خارج استان سفركردين تابحال درجاده توريستي وجاده هاي بين شهري اينطور دوربرگردانهايي ديدين !!؟؟؟؟
      دوربرگردان فقط درمازندران ميبينين چرا چرا چرا
      چاره كارفقط زيرگذراست
      شما جاده تهران تا شيراز راببينين همه زيرگذر
      اما جاده ساري قائمشهر بابل آمل ساري كياسر كه نگو ساري نكا ساري جويبار
      دراين جاده ها همش بريدگي كه قتلگهه وهمه روزه شاهدتصادف دراين مسيرها هستيم چطوردراستانهاي ديگر يك بريدگي نيست اما در مازرون ما......

      • دادا
        سه شنبه 16 دی 1393-7:58


        بوردنه ابرو ره درست هاكنن چشم ره كور هاكردنه!!!؟؟
        مطلب بسياربجا وشايسته اي بود بنده ساكن جاده دريا هستم مدتي است كه اكثردوربرگردان را حذف كردندودرچند دوبرگردان مانند فيروزكنده كنارجاده را كندندودوسه ماهي است كه پرتگاه شده وكارناتمام رهاشده وهنگام دورزدن مشكل سازشده نه تنها مشكل حل نشد بلكه سر دوربرگردان جاي دورزدن نيست !!؟؟
        آيا اين اداره راه با اين كبكبه ودبدبه هزينه اتمام دوسه بريدگي را ندارد!!!؟؟؟؟
        هرچندكه بريدگي چاره كارنيست بايد وبايد زيرگذرزده شود كه بعيد ميدانم اينها ...اين كار راداشته باشند يه بريدگي را سه ماهه نيمه كاره گذاشتند چه برسد به زيرگذر