آخرین عناوین

سه شنبه 16 دی 1393-0:15 کد خبر:4438

یک مازندرانی در راه فدراسیون وزنه برداری:

ثبت نام مدیرکل سابق ورزش و جوانان مازندران جهت شرکت در انتخابات

مدیرکل سابق ورزش وجوانان مازندران روز دوشنبه، برای انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری ثبت نام کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از ایرنا،احمد سعادتمند روز دوشنبه با حضور در فدراسیون وزنه برداری، نامزدی خود را رسما اعلام کرد.

مدیرکل سابق ورزش وجوانان مازندران بعد از نامزدی ریاست فدراسیون وزنه برداری به خبرنگار ایرنا گفت: آرزوی قلبی ام این است که هر فردی به عنوان رییس بعدی این فدراسیون انتخاب می شود بتواند برنامه های آن را بهتر از گذشته پیش برده و در راه ایجاد وفاق و همدلی بیشتر در بین خانواده وزنه برداری، قدم مثبتی را بردارد.

 حمد سعادتمند در خصوص دلایل کاندیداتوری خود برای کسب ریاست فدراسیون وزنه برداری نیز گفت: این تصمیم به دلیل پیشنهاد دوستان و قهرمانان و مدال آوران مازندرانی رشته وزنه برداری بود که از مدت ها قبل از من خواستند این کار را انجام دهم که البته در ابتدا راغب نبودم اما با توجه به شرایط به وجود آماده برای وزنه برداران مازندرانی برای این کار به من پیشنهاد دادند، جلو آمدم.

وی اضافه کرد: متاسفانه در سال های اخیر در حق وزنه برداران مازندرانی در رده های مختلف کم لطفی شده و باید در راس هر فدراسیونی برابر توانمندی های ورزشکاران بدون درنظر گرفتن استان خاصی برای اعتلای نام ایران در مسابقات مهم برون مرزی تلاش و برنامه ریزی کرد.

بر پایه این گزارش،از 6 دی ماه ثبت نام از نامزدهای احراز ریاست فدراسیون وزنه برداری آغاز شده وهنوز زمان برگزاری انتخابات مشخص نشد.

احمد سعادتمند مدیرکل سابق ورزش و جوانان مازندران که در آذرماه سال 1391 به این سمت رسیده بود، پس از حدود 21 ماه، هفته اول شهریورماه امسال تودیع و 'حبیب حسین زادگان' به عنوان مدیرکل جدید معارفه شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :