آخرین عناوین

سه شنبه 16 دی 1393-18:38 کد خبر:4440

تغییر مدیریتی در شرق مازندران:

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهشهر معرفی شد

در حکمی از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهشهر معرفی شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، در حکمی از سوی علی بابایی‌کارنامی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، عبدالله کیاکجوری به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهشهر معرفی شد.

وی متولد 1349 است، پیش از این معاونت تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران را عهده‌دار بود و زمانی نیز در سمت معاونت پشتیبانی این اداره‌کل، فعالیت داشت.

ابوالقاسم سلیمانی نیز رئیس سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهشهر است که بیش از یک‌دهه در این سمت مشغول فعالیت بود، وی قبل از مستقل شدن اداره کار و رفاه اجتماعی وقت در نکا و گلوگاه، علاوه بر مدیریت اداره مربوطه در بهشهر، فعالیت‌های حوزه کار در دو شهرستان دیگر را نیز به عهده داشت.

به مرور زمان، اداره کار و رفاه اجتماعی وقت در نکا تاسیس شد، سال گذشته نیز نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شهرستان گلوگاه راه‌اندازی و بار مسئولیت ابوالقاسم سلیمانی سبک‌تر شد.

سلیمانی یکی از مدیران باتجربه و کاربلد شهرستان بهشهر است که جابه‌جایی او، خبر خوشی برای مسئولان بهشهری نبود اما حضور او در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برای استفاده از تجربیاتش نیاز بود.

به گزارش فارس، میثم میلادی روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران درباره زمان تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره تابعه در بهشهر، گفت: هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست زیرا به دلیل سوابق مدیریتی خوب هر دو مدیر، به دنبال برگزاری مراسمی شایسته هستیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :