آخرین عناوین

چهارشنبه 17 دی 1393-15:29 کد خبر:4451

انتقاد امام جمعه مرزن آباد از دو مسئول ارشد استان:

استاندار مازندران با مردم تعامل ندارد/دادگستری همکاری نمی کند

امام جمعه مرزن آباد گفت: مشکل ما با استانداری بر سر اصول گرایی و اصلاح طلبی نیست بلکه بر سر بی عرضگی است ،آقای رئیس جمهور، ادعای تعامل با دنیا را دارید ولی استاندار دولت شما با مردم خودش هم تعامل ندارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، حجت الاسلام محمود علیخانی در گفت‌وگوی رسانه‌ای با انتقاد از استاندار مازندران اظهار داشت: مخاطب من رئیس جمهور و وزیر کشور ایشان است، با کمال تأسف معاون وزیر راه به همراه استاندار و مدیران ارشد استان و رئیس بنیاد مستضعفان آمدند به بهانه تعمیرات، آزاد راه را بستند و رفتند.

وی با بیان اینکه برای بستن آزاد راه یک کارگر ساده هم کفایت می‌کند، افزود: اگر توان دارید 20 کیلومتر دیگر آزاد راه را باز کنید، نه اینکه همان مقداری که در دولت قبل احداث شد ببندید، آیا مشکل مرزن آباد همین بود که بیایند و ببندند و بروند، آیا مرزن آباد مشکل دیگری ندارد؟

امام جمعه مرزن‌آباد اضافه کرد: مردم مظلوم روستای پر جمعیت روستای کلنو چند سال است که تا کنار محل آنها گاز آمده ولی به آنها گاز نمی‌دهند، مردم شهر و بخش مرزن‌آباد با هزینه سرسام‌آور سوخت مواجه هستند.

وی با اعلام این که درمانگاه مرزن آباد به میلیون‌ها مسافر خدمات می‌دهد به اندازه شبکه بهداشت یک روستای کوچک هم امکانات ندارد، خاطرنشان کرد: مرکز بستر درمانی مرزن آباد به دلیل سوء مدیریت مدیران بهداشت و درمان استان راکد مانده است و بیت المال را هدر می‌دهند.

علیخانی در ادامه یادآور شد: بیش از 80 درصد انرژی شهرداری مرزن‌آباد فقط برای خیابان اصلی شهر است که مسافران تردد می کنند و حق مردم مرزن آباد برای مسافران هزینه می‌شود.

این مسئول با اشاره به این که مشکل ما با استانداری بر سر اصول‌گرایی و اصلاح طلبی نیست، بلکه بر سر بی عرضگی است، اظهار داشت: نمی گویم اصول گرایان، در همین اصلاح طلبان هم آدم های قوی داریم، چرا از آن ها استفاده نمی شود؟ آقای رئیس جمهور ادعای تعامل با دنیا را دارید ولی استاندار دولت شما با مردم خودش هم تعامل ندارد.

امام جمعه مرزن‌آباد تصریح کرد: برای دادگاه مرزن آباد مدیر سابق دادگستری استان مکان شورای شهر را قبول کرد و شورا هم آنجا را تخلیه کرد و به جای دیگر اسباب‌کشی کرد، مدیر فعلی دادگستری می گوید من به قول مدیر قبلی تعهدی ندارم، باید مکانی بدهید که در شأن قاضی باشد، مگر شأن قاضی چقدر است؟

وی افزود: از مرزن آباد برای استقرار دادگاه ده هزار متر زمین می خواهند، آیا در مازندران جایی هست که دادگاه آن ده هزار متر زمین داشته باشد؟ آیا خود ساری و بابل با آن جمعیت دارد؟ چه برسد به یک بخشی مثل مرزن آباد، آیا مکان رئیس قوه قضائیه و وزیر دادگستری ده هزار متر می شود؟

امام جمعه مرزن آباد در پایان گفت: هر چند مرزن آباد نسبت به تهران نزدیک است و همیشه سر راه است ولی نسبت به ساری در نقطه ای کور قرار گرفته و مدیران استان، مرزن آباد را نمی بینند و یا نادیده می گیرند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :