آخرین عناوین

سه شنبه 23 دی 1393-9:22 کد خبر:4479

مسئول ورزش لاله‌آباد بابل خبر داد:

راکد ماندن 4 ساله پروژه ورزشی

مسئول ورزش و جوانان بخش لاله‌آباد بابل گفت:چهار سال است که پروژه سالن ورزشی بخش لاله‌ آباد بابل راکد مانده.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس ،سید موسی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس،  با اشاره به اینکه بخش لاله‌آباد بابل دو قهرمان جهانی در رشته تکواندو به کشور تحویل داده است، اظهار کرد: پروژه سالن ورزشی بخش لاله‌آباد بابل چهار سال رها شده و راکد مانده است.

وی افزود: بخش لاله‌آباد بابل با داشتن جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر، 30 قهرمان آسیایی و وجود سوسن حاجی‌پور و زهرا پوراسماعیل دو قهرمان جهانی در رشته تکواندو و نونهالان جهان در سال 93 از امکانات ورزشی مناسبی برخوردار نیست.

مسئول ورزش و جوانان بخش لاله آباد بابل با اشاره به اینکه احداث پروژه سالن ورزشی چندمنظوره بخش از سال 90 تاکنون عملیات اجرایی آن آغاز شده است، تصریح کرد: با وجودی که برای احداث این سالن 310 میلیون تومان هزینه شده و دارای پیشرفت فیزیکی 55 درصد است اما عملا چهار سال رها شده و راکد است.

حسینی با بیان اینکه در بخش، مسابقات ورزشی بدون سالن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برای مسابقات ورزشی مجبور به اجاره سالن ورزشی خصوصی هستیم در حالی‌ که بخش از ظرفیت ورزشی بسیار بالا برخوردار بوده که بیشتر آنها مدال‌آور استانی، کشوری و بین‌المللی هستند.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل این سالن ورزشی حداقل 350 میلیون تومان اعتبار نیاز است، ادامه داد: در مدت 14 ماه فعالیت به عنوان مسئول ورزش این منطقه، توانستیم با پیگیری‌های انجام شده این پروژه را از سقف کوتاه به سقف بلند ارتقا دهیم.

وی از فعالیت 16 هیئت ورزشی فعال در بخش خبر داد و گفت: با وجود برگزاری مسابقات زیاد در این منطقه همچنان با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

حسینی خواستار تکمیل سالن ورزشی راکد چندمنظوره بخش، استقرار خانه کشتی و اختصاص اعتبارات کافی به حوزه ورزش بخش لاله‌آباد بابل شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :