آخرین عناوین

سه شنبه 23 دی 1393-16:7 کد خبر:4485

رئیس شورای شهر قائم‌شهر خبر داد:

راه اندازی شهرداری منطقه‌ای در قائم‌شهر

رئیس شورای شهر قائم‌شهر از منطقه‌ای شدن شهرداری قائم‌شهر خبر داد و گفت: تا پایان سال، دو منطقه شهرداری در این شهر راه‌اندازی می‎شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهدی ابراهیمی در دیدار مردم کوچک‌سرا در مسجد جامع این محل،اظهار کرد: از مهم‌ترین دغدغه‌های شورای شهر قائم‌شهر، توسعه شهری و رعایت عدالت است.

وی از اجرای طرح شورایاری در قائم‌شهر خبر داد و افزود: برای رفع مشکلات هر منطقه افرادی از همان محل انتخاب می‌شوند تا مشکلات را به شورا انتقال دهند و همین امر، کمک زیادی در بودجه‌بندی سالانه و اولویت‌دهی پرو‌ژه‌ها می‌کند.

رئیس شورای شهر قائم‌شهر از آمادگی شورا و شهرداری قائم‌شهر برای احداث و تجهیز پارک در کوچک‌سرا در صورت تامین زمین از سوی اهالی خبر داد و بیان کرد: درصدد هستیم تا برای خدمت‌رسانی مناسب‌تر در قائم‌شهر، شهرداری منطقه‌ای ایجاد کنیم و تا پایان سال 94، دو شهرداری دیگر هم در قائم‌شهر ایجاد می‌شود.

ابراهیمی از آغاز به کار کارخانه آسفالت پایان امسال خبر داد و گفت: برای حل مشکل آسفالت منطقه کوچک‌سرا اعتبار لازم در بودجه‌بندی سال آینده لحاظ می‌شود تا عملیات آسفالت آن انجام شود.

محمدعلی صالح‌زاده عضو شورای اسلامی شهر قائم‌شهر نیز در این نشست با بیان اینکه کمربندی و راه‌آهن تبدیل به معضل شهرستان قائم‌شهر شده گفت: به علت تقسیم شهر به شمالی و جنوبی، املاک منطقه کوچک‌سرا که در منطقه کمربندی واقع شده‌اند، به دلیل نبود امکانات و اعتبارات مناسب با کاهش قیمت مواجه‌اند.

وی با بیان اینکه 20 درصد درآمد شهرداری قائم‌شهر از این منطقه تامین می‌شود، بیان کرد: برای منطقه کوچک‌سرا طبق نقشه تفصیلی، فضای سبز تعریف شده که تاکنون اجرایی نشد.

صالح‌زاده ساخت پارک، هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز را از عمده عملیات عمرانی شهرداری در سال 94 در این منطقه عنوان کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :