آخرین عناوین

سه شنبه 30 دی 1393-22:4 کد خبر:4524

سفر دو مسئول کشوری به مازندران:

سفر وزیر ارشاد به بابل/سفر دبیر کل ستاد حقوق بشر به آمل

دو مسئول کشوری طی روزهای اخیر در مازندران حضور می یابند.


به گزارش خزرخبر،فرماندار ویژه آمل گفت: محمدجواد لاریجانی دبیرکل ستاد حقوق بشر قوه‌قضائیه برای سخنرانی در حماسه اسلامی شش بهمن سال 60 مردم آمل به مازندران سفر می‌کند.

غلام‌حسین شفیع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل اظهار کرد: حماسه اسلامی ششم بهمن یکی از رویدادهای مهم ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است.

وی افزود: در بیان اهمیت و جایگاه والای حماسه اسلامی مردم آمل به این نکته مهم می‌توان پرداخت که امام امت در وصیت‌نامه سیاسی الهی خود برای همیشه نام این شهر را جاویدان کرده و از مردان و زنان فداکار و دشمن‌ستیز آن تشکر کرد.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه همه مسئولان باید برای هرچه بهتر برگزار شدن هفته حماسه اسلامی مردم آمل تلاش و همت داشته باشند، بیان کرد: برای این مهم بیش از 100 برنامه عمرانی، فرهنگی، مذهبی، هنری، رونمایی از فیلم، نواختن زنگ حماسه و اعزام راویان به مدارس در نظر گرفته شد.

وی برگزاری همایش‌های بصیرت‌افزایی، برگزاری نشست‌های علمی و تحلیلی ششم بهمن، یادواره شهدا و زیباسازی فضای شهری با عکس و یادمان شهدا را از دیگر برنامه‌های ستاد برگزاری حماسه اسلامی آمل دانست.

شفیع‌زاده با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشت سالگرد 40 شهید واقعه ششم بهمن سال 60 مردم شهر هزار سنگر آمل همانند سال‌های گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در مصلای بزرگ قدس دنبال می‌شود، اظهار کرد: این مراسم شامگاه روز یک‌شنبه پنجم بهمن ماه با حضور پرشور مردم، مسئولان کشوری، استانی و شهری برپا می‌شود.

این مسئول گفت: برای این مراسم محمدجواد لاریجانی مشاور امور بین‌الملل و دبیرکل ستاد حقوق بشر قوه‌قضائیه سخنران بوده و مجتبی رمضانی از مداحان نام‌آشنای کشور به مدیحه‌سرایی می‌پردازد.

فرماندار ویژه آمل از همه مردان و زنان شهرستان ولایت‌مدار آمل دعوت کرد تا بیش از گذشته در مراسم‌ها و آیین گرامیداشت شهدای ششم بهمن ماه حضور پررنگ داشته باشند

مدیرکل ارشاد مازندران خبر داد:

وزیر ارشاد به مازندران سفر می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اواخر هفته جاری به مازندران خبر داد.

حجت الاسلام عباس‌علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بابل، اظهار داشت: علی جنتی شامگاه پنجشنبه جهت شرکت در مراسم اختتامیه جشنواره بین المللی فیلم وارش به مازندران سفر می‌کند.

وی افزود: وزیر ارشاد اسلامی قرار است در این سفر با حضور در جمع از اصحاب فرهنگ و هنر مازندران به سخنرانی بپردازد.

سفر جنتی به مازندران نخستین سفر وی در قامت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم است.

جشنواره بین المللی فیلم وارش از دیروز در مازندران آغاز شده و تا شامگاه جمعه در استان ادامه دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :