آخرین عناوین

سه شنبه 30 دی 1393-22:27 کد خبر:4525

با برگزاری انتخابات سالم:

هیئت مدیره انجمن رسانه‌های مجازی مازندران مشخص شده اند

انتخابات هیئت مدیره انجمن رسانه‌های مجازی مازندران عصر امروز در ساری برگزار و اعضای هیئت مدیره این انجمن در دوره دوم مشخص شده اند.


به گزارش خزرخبر، انتخابات دومین دوره هیئت مدیره انجمن رسانه‌های مجازی مازندران عصر امروز با حضور بیش از 65 نفر از اعضای انجمن رسانه‌های مجازی مازندران و در فضایی آرام برگزار شد.

در این مراسم با حضور نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تعداد 20 نفر نامزد احراز هیئت مدیره و بازرسان انجمن رسانه‌های مجازی مازندران در دوره دوم شدند.

در این مراسم پس از برگزاری انتخابات آقایان عباس رمدانی، محسن گرجی، حسن سلحشور، ابراهیم بوداغی، عباس مهدوی، پیمان پیروز پیمان و سید حسن موسوی به ترتیب از پایگاه‌های خبری شمال نیوز، شمال فردا، سفیر هراز، انوار نیوز، گردشگر آنلاین، بلاغ و کیاپرس با اکثریت آرا به عضویت هیئت مدیره دومین دوره انجمن رسانه‌های مجازی مازندران درآمدند.

محمود احمدی، محسن هدایتی و محمد قلی‌نژاد نیز به عنوان اعضای علی البدل هیئت مدیره دوره دوم انجمن رسانه‌های مجازی مازندران انتخاب شدند.

در ادامه برگزاری این مراسم، انتخابات بازرسان دور دوم هیئت مدیره انجمن رسانه‌های مجازی مازندران برگزار و عبدالله مظلومی و یاسر قربانی نیز با اکثریت آرا به عنوان بازرسان این دوره از انتخابات مشخص شدند.

مازندران دارای بیش از 70 پایگاه خبری فعال است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :