آخرین عناوین

چهارشنبه 1 بهمن 1393-9:31 کد خبر:4527

انتقاد یک مسئول از شرکت آبفای شهری:

انتقاد شهردار سورک از آب و فاضلاب مازندران

شهردار سورک از تعلل شرکت آب و فاضلاب مازندران انتقاد کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، عیسی ولی‌زاده با بیان اینکه یکی از معضلات شهری در سال‎های گذشته آسفالت خیابان شهیدان بابازاده در شهر سورک است، اظهار کرد: از دو سال گذشته تاکنون منتظر همکاری آب و فاضلاب برای آسفالت این خیابان هستیم.

وی گفت: مردم در هر فرصتی با مراجعه به شهرداری و دفتر شورای اسلامی خواستار رسیدگی به موضوع و آسفالت این خیابان هستند و این مراجعات به حق است.

شهردار شهر سورک مرکز شهرستان میاندرود خواسته‌های مردم را به حق و منطقی دانست و افزود: شهرداری سورک هیچ محدودیت فنی و تجهیزاتی و مالی برای آسفالت این خیابان ندارد.

این مسئول تاکید کرد: مهم‌ترین مشکل ما در آسفالت نشدن این خیابان همکاری نکردن آب و فاضلاب شهری است.

ولی‌زاده بیان داشت: شهرداری از سال 90 تاکنون نامه‎های متعدد به اداره آب و فاضلاب شهری سورک ارسال کرده است تا نسبت به تعویض لوله‎های فرسوده این مسیر اقدام کند تا ما نیز بتوانیم عملیات روکش آسفالت را آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه مردم در این سال‎ها منتظر آسفالت خیابان شهیدان بابازاده هستند، ادامه داد: اگر ما قبل از تعویض لوله‎های فرسوده این مسیر اقدام به انجام روکش آسفالت کنیم حفاری‎های آینده آب و فاضلاب آسفالت را خراب می‌کند و این آسفالت دوام نخواهد داشت.

شهردار سورک گفت: طول این خیابان یک‌هزار متر است که هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد ریال برای آن در نظر گرفته شده و تجهیزات مورد نیاز کاملا آماده است تا بلافاصله پس از تعویض لوله‌ها روکش آسفالت انجام شود.

ولی‌زاده افزود: ما حتی پیمانکار این طرح را از طریق مناقصه تعیین کرده‎ایم اما آب و فاضلاب می‌گوید فعلا پول برای تعویض لوله‎های فرسوده نداریم.

این مسئول تاکید کرد: در صورتی که آب و فاضلاب نسبت به این کار اقدام نکند پس از انجام روکش آسفالت برای حفظ این پروژه هیچ مجوزی برای حفاری و تعمیر یا تعویض لوله آب صادر نمی‌شود.

وی تاکید کرد: اعتبار انجام روکش آسفالت مدت محدودی در اختیار ما است و اگر با این شرایط جذب نشود مطمئنا برگشت زده می‌شود که این به نفع مردم و شهروندان نیست.

شهردار سورک در پایان از مطالبه 60 میلیون تومانی شهرداری از اداره آب به دلیل هزینه حفاری‎های انجام شده در گذشته خبر داد و گفت: این مبلغ با وجود پیگیری‎های انجام شده هنوز پرداخت نشده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :