آخرین عناوین

چهارشنبه 1 بهمن 1393-23:46 کد خبر:4531

باز هم بی خانمی خانواده هایی دیگر در مازندران:

خانه بدوشی 500 خانوار کارگر نکایی/مسئولان قضایی کمک نمایند

به علت ورشکستگی کارخانه نکا فولاد،500 خانوار کارگر نکایی آواره شده اند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیردار،ورشکستگی کارخانه نکا فولاد معضل بزرگی برای بسیاری از خانواده های نکایی و حومه شده است.

بر اساس این گزارش،مسئولین این شرکت که با 500 سند شهروندان نکایی وام گرفته بودند نتوانسته اند به تعهدات خود عمل نمایند.

به گزارش تیردار،این 500 سند که به علت دریافت وام توسط مسئولان کارخانه در رهن بانک قرار گرفته بود باعث سرگردانی و خانه به دوشی این کارگران و خانواده هایشان شده است.

گروهی از خانواده های سرگردان این کارگران در دیدار با فرماندار و نماینده مردم شرق مازندران خواستار تعییت تکلیف وضعیت خود و رسیدگی مسئولان به این معضل شده اند.

فرماندار نکا در دیدار با این خانواده ها با بیان اینکه در بطن مشکلات کارگران نکا فولاد می باشیم و تلاش های بسیاری در این زمینه انجام داده ایم اظهار داشت:در ساعت 10 صبح چهارشنبه هفته گذشته  مسئول مربوطه را دعوت نموده ایم اما  بنا به دلایلی در جلسه حاضر نشده اند و طبیعتا نتیجه ای حاصل نشد.

طوسی با اشاره به برگزاری نشست های متعدد با افراد، تنها و بهترین راه برون رفت از این مشکل را ورود مسئولان قضایی و بانک ها با حضور نماینده  شهروندان متضرر نکا فولاد اعلام و تصریح کرد:امیدواریم بتوان با در نظر گرفتن تمام جوانب مشکلات موجود را مرتفع کرد.

 وی در ارتباط با این موضوع که برخی از بانک ها سندهای ضمانتی را به اجرا در آورده اند و روند اداری بانکی آن ها به سرعت در حال طی شدن است افزود: تسریع در روند رسیدگی به مشکلات برخی شاکیان پرونده نکا فولاد که سندشان در مؤسسه کارآفرین به عنوان ضمانت بوده به دلیل ضرورت موضوع در تاریخ 2 بهمن ماه 93 در فرمانداری رسیدگی می شود.

در این زمینه نماینده شاکیان پرونده نکا فولاد نیز گفت: قرار است در تاریخ  شنبه 4 بهمن 1393 جلسه ای  در استانداری  جهت بررسی مشکل فوق تشکیل شود.

وی در رابطه با این نشست اظهار امیدواری نمود  و افزود: این جلسه با حضور سرمایه گذار جدید تشکیل می شود از این رو امید است چالش های اصلی  در این هم اندیشی مرتفع شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :