آخرین عناوین

پنجشنبه 2 بهمن 1393-20:12 کد خبر:4532

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری خبر داد:

تبدیل زيباترين منطقه ساري به زيباترين شهربازي كشور

معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری با اشاره به احداث بزرگترين شهربازي كشور در ساري گفت:در حال حاضر يك گروه در حال خريد تجهيزات اين شهر بازي هستند و بزودي زيباترين منطقه ساري تبديل به زيباترين شهربازي كشور مي شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مرکز امور شهرداری ساری،عباس رشیدی با اشاره به ضرورت مناسب سازي شب هاي شهر گفت: بزودي در اين زمينه تحولات بزرگي رخ خواهد داد.

وی با بيان اين مطلب كه تمامي بوستان هاي شهر بازپيرايي خواهند شد گفت:اين اتفاق در حالي رخ مي دهد كه پروژه هر محله يك پارك را هم با قدرت و سرعت دنبال مي كنيم.

رشیدي در همين پيوند به بازسازي صد در صد بوستان قائم جهت قابل استفاده شدن اين محيط براي اقشار آسيب مند و سالخوردگان افزود: همانگونه كه شهرداري ساري قول داد اين پروژه بزرگ تا پايان سال به اتمام مي رسد.

وي در بخش ديگري از اين مصاحيه تكميل بوستان ملل را مورد اشاره قرار داد و گفت: با ورود سازمان عمران شهرداري ساري به اين پروژه بزودي پيست دوچرخه سواري آن هم آماده بهره برداري خواهد شد.

معاون فني وعمراني شهرداري ساري سپس شرايط نامناسب شب هاي شهر را مورد انتقاد قرار داد و افزود: بنا به دستور عبوري تصميم داريم با بهره از يك سيستم مدرن و مجهز شبهاي ساري را بطرز باشكوهي نورپردازي كنيم چرا كه ديگر گذشت شب هايي كه ساري پس از غروب خورشيد به خواب ميرفت شما همين امشب ساعت يك بامداد هم به بوستان شهر و بخصوص بوستان ملل برويد مردم در حال پياده روي و ورزش هستند پس چرا شب هاي ساري بايد تيره و تار باشد و ما براي آغاز اين پروژه منتظر هيچ دستگاهي نخواهيم ماند زيرا با آمدن عبوري به شهرداري مديريت جامع شهري در حال تحقق است .

رشيدي همچنین در پايان بر ادامه نهضت هاي آسفالت و پياده رو سازي تاكيد كرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :