آخرین عناوین

پنجشنبه 2 بهمن 1393-21:13 کد خبر:4533

هشدار مجدد و جدی شهردار ساری به بدهکاران:

شهرداری ساری در دریافت بیت المال از بدهکاران درنگ نمی کند

شهردار ساری با اشاره به اسناد موجود و اظهارات شهرداران مناطق كه برخي از شخصيت هاي حقيقي و حقوقي بيش از ده سال است كه به شهرداري بدهكار هستند گفت: ما بايد از بيت المال حفاظت كنيم و آنچه شهرداري طلب دارد در اصل بيت المال است بنابراين در وصول اين مطالبات لحظه اي و ذره اي درنگ نخواهيم كرد .


به گزارش خزرخبر و به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری،مهدي عبوري در جلسه شورای اداری شهرداری ساری،با اشاره به اين مطلب كه برخي از مطالبات اين دستگاه از شخصيت هاي حقيقي و حقوقي به يك دهه قبل باز مي گردد از شهرداران مناطق سه گانه خواست در صورت تعلل بدهكاران در پرداخت مطالبات شهرداري ساري وصول آنها را از طريق مجاري قضايي دنبال كنند .

وی ايجاد درآمدهاي پايدار را يكي از وظايف شهرداري و شهرداران مناطق سه گانه اعلام كرد و افزود:هيچ خطايي سنگين تر از اتكا به درآمدهاي روزمره نيست بنابراين بايد با شناخت دقيق و درست منابع به سمتي حركت كنيم كه بتوانيم درآمدهاي پايدار ايجاد كرده و به آنها متكي شويم .

عبوری آنگاه توجه به نظام مديريت هزينه را يك وظيفه اصلي و اساسي در شهرداري دانست و خاطرنشان كرد: در غير اينصورت ما به مشكل بر خورده و قادر نخواهيم بود منابع خود را به درستي مديريت و هزينه نماييم .

بر پایه این گزارش، در ابتداي اين نشست سرپرست معاونت اداري مالي شهرداري ساري در سخناني ضمن ارائه گزارشي از ميزان تحقق بودجه سال جاري، هزينه هاي انجام شده را مورد بررسي قرار داد و گفت:خوشبختانه درصد چشمگيري از بودجه ها در بخش هاي عمراني و اجرايي محقق گرديده است و اميدواريم طي ماه هاي آتي شاهد تحقق كامل بودجه باشيم .

سید مصطفی طاهري سپس به اقدامات شهردار ساري براي جذب سرمايه دولتي و خصوصي اشاره كرد و با تاكيد بر اين مطلب كه براي اولين بار در تاريخ شهرداري ساري فقط در يك سال آقاي شهردار پنجاه ميليارد ريال بودجه دولتي جذب كرد تاكيد كرد:اميدواريم درسال آينده نيز شاهد اين موفقيت باشيم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :