آخرین عناوین

شنبه 21 مرداد 1396-18:44 کد خبر:45332

مدیرکل مدیریت بحران مازندران اعلام کرد:

هشدار نسبت به جاری شدن سیلاب در مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: به دلیل وقوع بارش های رگباری به صورت نقطه ای و محلی احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب روزهای آتی در استان وجود دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، علی اصغر احمدی اظهار داشت: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان از امروزتا دوشنبه در ساعات بعدازظهر و شب شاهد ناپایداری هایی به شکل افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش باد در دامنه ها و ارتفاعات استان خواهیم بود.

وی افزود: به دلیل وقوع بارش های رگباری به صورت نقطه ای و محلی احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب روزهای آتی در استان وجود دارد.

وی به هم استانی ها و مسافران توصیه کرد درهنگام تردد درمحورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان به خصوص درهنگام  شب و بارندگی، ضمن رعایت نکات ایمنی وکسب اطلاعات از مسیر ، طی طریق کنند و با توجه به پیش بینی بارش های رگباری و وقوع رعد و برق در دامنه ها و ارتفاعات استان از برپایی چادر، کوه پیمایی، طبیعت گردی، اقامت و تردد در  فضاهای باز جداً خودداری شود.

احمدی گفت: همچنین با توجه به امکان بالا آمدن آب و طغیان رودخانه ها از توقف و اقامت در بستر و حریم رودخانه ها و مسیل ها جداً خودداری و دامداران و ساکنین بومی در هنگام  وقوع رعد و برق و بارش های رگباری نکات احتیاطی و ایمنی را رعایت و دامهای خود در مناطق امن نگهداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران توصیه کرد: از قایقرانی، شنا و کلیه فعالیت های دریایی در هنگام مواج و طوفانی بودن دریا جداً خودداری شود و به کلیه دستگاههای اجرایی مرتبط و نیروهای امدادی و خدماتی توصیه می شود ضمن آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی، آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی همچون گذشته ،داشته باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :