آخرین عناوین

شنبه 21 مرداد 1396-19:47 کد خبر:45333

سخنگوی اورژانس بابل اعلام کرد:

انحراف و واژگونی خودرو پراید در بابل/سرعت زیاد و خواب آلودگی راننده علت حادثه

سخنگوی اورژانس 115 بابل گفت: انحراف و واژگونی خودرو پراید در بابل یک مصدوم برجا گذاشت.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،مهدی غلام‌نیا روشن اظهار داشت: به دنبال اعلام خبر انحراف و واژگونی خودروی پراید در جاده جدید بابل به آمل روبروی بریدگی احمد چاله پی بلافاصله مرکز پیام اورژانس ۱۱۵  بابل تکنسین‌های پایگاه احمد چاله پی را به دلیل اینکه پایگاه امین‌آباد در ماموریت بودن به  صحنه حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به اینکه پرسنل اورژانس 115 بابل طی 10 دقیقه به سر صحنه رسیدند، افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید که مرد ۴۶ ساله بود به علت سرعت زیاد و خواب آلودگی از مسیر خود منحرف و واژگون شد.

سخنگوی اورژانس 115 بابل با بیان اینکه راننده خودرو از ناحیه سر، صورت و قفسه سینه دچار آسیب‌دیدگی شد، تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات پزشکی مصدوم حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

این مسئول ادامه داد:تعداد زیادی از رانندگان سرنشینان و سایر استفاده کنندگان از خودروها، به سبب اختلالات خواب، رانندگان مصدوم و جان خود را از دست می‌دهند و این حوادث علاوه بر زیان‌های روحی، هزینه‌های سنگینی را به جامعه تحمیل می‌کنند.

غلام‌نیا گفت:خواب‌آلودگی خطری بزرگ و پنهان است که کمین کرده و با کوچک‌ترین غفلت، بلای جان آنان می‌شود،‌ این موضوع به‌ویژه در مورد رانندگان حرفه‌ای که بسیار به خود اعتماد دارند، مصداق بیشتری دارد، محرومیت از خواب شبانه و دریافت خواب کمتر از ۶ ساعت منجر به افزایش میزان تصادفات ناشی از خواب آلودگی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :