آخرین عناوین

جمعه 3 بهمن 1393-10:31 کد خبر:4536

سکوت سازمان های متولی به چه معنا است؟!!!

در راه آهن شمال چه می گذرد؟/استخدام بدون ضابطه، خرید بدون مناقصه شرکت آقازاده

با نفوذ یکی از آقازاده ها در اداره کل راه آهن شمال،تخلفات محرزی انجام شده و در دست اقدامی می باشد که افت هر روزه این اداره کل را به دنبال دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از پایگاه عدالت خواهان گلستان،موارد ذیل گوشه ای از بروز و ظهور اقدامات خارج از قانون و عرفی است که حدود 3ماه ماموریت ویژه آقای مهندس غ ،عضو .....  برای راه اندازی راه آهن گلستان و با همکاری راه آهن شمال انجام گرفته: 

1- جذب نیروی  خارج از ضوابط قانونی از جمله 1- آقای (ج . ک) 2- خانم( گ.پ)  3- آقای( ف.ت) 

2- پیگیری شدید جهت انتقال انتصاب نیروهای خاص در اداره کل جدید التاسیس.
3- عقد قراردادی با افراد دست نشانده به ویژه اقوام نزدیک، آشنايان ودوستان خارج از ضوابط قانون مناقصات یا مزایده از جمله ساخت  تندیس برای ایستگاه اینچه برون با یکی ازافراد در بندر ترکمن به نام (ش) که به جهت مخالفت معاون سیر و حرکت مورد موافقت قرار نگرفت و ناچار با دخالت غیر موجه ، داخل محوطه ایستگاه راه آهن گرگان به صورت غیر کارشناسی تندیس نصب گردید.

4- دستور ساخت میز و تهیه صندلی با تعداد قابل توجه بدون اطلاع اداره کل و ضوابط قانونی با پیمانکار خاص ساکن آق قلا.

5- ارتباط غیر رسمی با پیمانکاران ، خارج ازحیطه وظایف ایشان و دخالت های غیر کارشناسی تا جایی که پیمانکاران باید جهت انجام امور با ایشان هماهنگ کنند.

6- در یکی از موارد با رایزنی ها و جلسات متعدد مقرر شد شرکت سیمان پیوند گلستان از طریق خط آهن، سیمان تولیدی استان را به مرز شلمچه حمل و از آنجا به عراق صادر نماید و در این مورد آقای مهندس (غ ) ورود پیدا کرد و ابتدا با رایزنی تخفیف زیادی برای شرکت مذکور جهت حمل سیمان گرفت لیکن چون شرکت مذکور رازی به عقد قرارداد پیمانکاری حمل سیمان از کارخانه تا ایستگاه راه آهن گرگان با شرکت حمل و نقل ایجاد شده توسط آقازاده ایشان نشد مهندس(غ) عنوان کرده دیگر هیچ مذاکره ای با این شرکت صورت نگیرد و موضوع منتفی گردید.

7-  هم اکنون آقازاده ایشان به اتفاق اقوام نزدیک، شرکت ترکیبی ایجاد کرده اند و به راحتی و با استفاده از رانت، نامه اختصاصی مجوز حمل محصولات از کامیون به واگن و بالعکس صادر تا کلیه موارد توسط همین شرکت انجام پذیرد، با توجه به اینکه تعویض بوژی نیز در خاک ترکمنستان انجام می شود و به دلیل اینکه ایشان مشاور یکی از شرکت های پیمانکار ریل گذاری در خاک ترکمنستان نیز هستند امکان ارتباط شان با افرادی درآن طرف مرز وجود دارد که از طریق نفوذ آقای مهندس (غ)  در هیات راه آهن انحصار ایجاد گردید.

8- اگر پیمانکار یا پیمانکارانی قصد کار سالم و بدون پورسانت را داشته باشند با کسب اطلاع سعی در کارشکنی سرمایه گذاری توسط آنان می نماید که به عنوان نمونه جهت اطلاع بیشتر می توانید با سرمایه گذار قزاق (شماره فرد مورد نظر در اختیار می باشد)تماس و از ایشان توضیحات مبسوط را دریافت نمایید.

9- در پایان آنچه که مهم است جسارت و روحیه بی باکی ایشان در پیگیری موارد خلاف با استفاده از عناصر سست و آلوده سیستم های مختلف است که متاسفانه با توجه به تجربیات زیاد، راههای فرار و عدم جاگذاری رد پا را مهارت یافته که اگر این عناصر آلوده از چنین منشاء های اقتصادی جدا نشوند مطالبی است که اخبار ریز و درشت آن به گوش ملت خواهد رسید.

10- بسیاری از موارد فوق چون در حوزه راه آهن شمال می باشد در نتیجه با مجوزهای صادر شده توسط راه آهن شمال انجام پذیرفته و یا در حال  انجام است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :