آخرین عناوین

سه شنبه 24 مرداد 1396-10:23 کد خبر:45375

با حضور مسئولان شهرستانی انجام گرفت:

معرفی مدیران امور آب و فاضلاب شهری نور و آمل

با حضور مسئولان شهرستانی، مدیران امور آب وفاضلاب شهری نور و آمل معارفه و منصوب شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی آبفاشهری مازندران، با حضور مدیرعامل و معاون مهندسی توسعه آبفاشهری مازندران و با حضور فرمانداران، ائمه جماعات، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهری، مدیران امور آبفاشهری نور و آمل معرفی شدند.

براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت در این مراسم با بیان اینکه جابجایی مدیران در واقع انتقال تجربه افراد به سایر امور است، گفت: افراد توانمند با تعامل سازنده منشا خیر برای سایرین هستند.

ذاکری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کاهش میزان بارندگی طی سالهای اخیر در مازندران اظهار داشت: ایران کشوری خشک محسوب می شود بنابراین باید با کمک مسئولان، صدا و سیما و اصحاب رسانه مدیریت مصرف  را در جامعه نهادینه سازیم.

وی، با بیان اینکه میزان مصرف آب در مازندران نسبت به سایر استانها، بالاست، افزود: میزان مصرف آب به ازای هر نفر در کشور 200 لیتر در روز و در مازندران 220 تا 230 لیتر در روز محاسبه می شود.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، با اشاره به اینکه جنگ آینده بر سر آب خواهد بود، گفت: کاهش بازندگی و سفره های آب زیر زمینی، افزایش تقاضا و نیز خشک شدن چشمه ها و رودخانه ها هشداری در خصوص کمبود آب است.   

ذاکری 90 درصد منابع تامین آب در مازندران آبهای زیرزمینی و 10 درصد را آبهای سطحی دانست و تصریح کرد: به منظور تامین آب مورد نیاز و استفاده بهینه از آبهای سطحی، استان مازندران به 10 زون تقسیم شد.

وی، در بخش دیگری از سخنانش، میزان برخورداری مردم این استان از طرحهای فاضلاب را بسیار ناچیز عنوان کرد و گفت: اجرای این طرحها و حفظ محیط زیست از دغدغه های مجموعه آب و فاضلاب استان است.

ذاکری، با اشاره به تصویب دریافت تهسیلات به مبلغ 281 میلیون یورو با پیگیریهای استاندار و حمایتهای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به منظور اجرای طرحهای فاضلاب در 5 شهر مازندران، افزود: با اجرایی شدن این طرحها 25 درصد از جمعیت استان تحت پوشش طرحهای جمع آوری و تصفیه فاضلاب قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، از دریافت تبصره 23 برای سه شهر گلوگاه، نکا و بهشهر خبر داد و گفت: امیدواریم در یکی از این شهرها کلنگ اجرای طرح فاضلاب به زمین زده شود.

ذاکری، ادامه داد: در برنامه ششم توسعه ، سهم مازندران در میزان برخورداری مردم از طرحهای فاضلاب 56 درصد پیش بینی شد.

درادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات قبادی و زروکی به عنوان مدیران سابق امور نور و آمل قدردانی و یحیی پور به عنوان مدیر امور نور و قبادی به عنوان مدیر امور آمل معرفی شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :