آخرین عناوین

سه شنبه 24 مرداد 1396-12:0 کد خبر:45377

با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی شفاف سفرهای خارجی گذشته:

سفرهای خارجی ربیع فلاح به ایستگاه آخر می رسد؟!

در حالی طی روزهای آینده ، استاندار مازندران و هیئت تجاری به مسکو سفر می کند که شاید این آخرین سفرخارجی وی در قامت استاندار مازندران باشد.


 به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، در حالی طی روزهای آینده ، استاندار مازندران و هیئت تجاری به مسکو سفر می کند که شاید این آخرین سفرخارجی ربیع فلاح جلودار در قامت استاندار مازندران باشد .

براساس این گزارش، در رابطه با جزئیات این سفر و اینکه چه کسانی به همراه استاندار مازندران به این سفر تجاری می‌روند خبری منتشر نشده است که هیچ ؛ حتی گزارش جامعی از سفرهای قبلی و عواید آن برای استان مازندران نیزدر دست نیست !

برقراری پرواز آستاراخان به مازندران، توسعه فعالیت گردشگری، تامین بخشی از نیازمندی‌های مسکو به مواد غذایی و محصولات کشاورزی استان مازندران، برنامه‌ریزی برای کاهش تعرفه گمرکی و تسهیل در توسعه صادرات از مواردی بود که در سفرهای قبلی استاندار مازندران به خارج کشور و عموما کشورهای آسیای میانه هدف گذاری شده بود اما متاسفانه به گفته تجار و بازرگانان استان ، اکنون این اهداف ، قابل دسترسی نیست .

از استاندار مازندران که احتمالا روزهای پایانی خدمت خود را در ساختمان استانداری سپری می کند انتظار می رود با هدف گذاری صحیح این سفر و ارائه گزارش عملیاتی پس از سفر ، پایان خوشی را برای سلسله سفرهای خارجی خود رقم زند و از آنجا که هزینه های این گونه سفرها از جیب بازرگانان و تجار هزینه می شود به نوعی حق الناس بوده و مدیران همراه باید با جدیت و برنامه محور در این سفرها حضور یابند.

آمادگی لازم را داریم ضمن انتشار گزارش مبسوط سفرهای پیشین ، برنامه های کاری سفر پیش رو را پوشش خبری داده و به اطلاع مردم مازندران برسانیم .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :