آخرین عناوین

چهارشنبه 25 مرداد 1396-11:14 کد خبر:45389

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری آمل خبر داد:

آتش زمین متروکه، ۵ واحد مسکونی را در آمل سوزاند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت:آتش زمین متروکه در بلوار بسیج آمل ۵ واحد آپارتمان در دو ساختمان را به آتش کشید .


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیترامروز، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت:آتش زمین متروکه در بلوار بسیج آمل ۵ واحد آپارتمان در دو ساختمان را به آتش کشید.

آتش سوزی از علف‌های هرز زمین متروکه در بلوار بسیج آمل مجاور دو ساختمان آغاز شد به ۵ واحد آپارتمانی سرایت و موجب دودگرفتگی و آتش سوزی این واحدها شد.

براساس این گزارش، آتش زبانه کشیده علف‌های هرز به ایزوگام دوساختمان سرایت کرده و با شعله ور شدن آتش به طبقات بالاتر سرایت و واحدها را سوزاند.

حسین نذیری مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری آمل، گفت: این آتش سوزی حدود ساعت ۱۷ و ۱۰ دقیقه عصر سه شنبه ۲۴ مرداد ۹۶ در بلوار بسیج لاله ۳۰ رخ داد.

نذیری ادامه داد: در این عملیات تعداد۶ دستگاه خودرو به همراه ۱۷ آتش نشان حضور داشته و نسبت به خاموش کردن آتش سوزی اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان امروز پنج حریق علف هرز دیگر را مهار کردند، توصیه کرد: اگر به هر دلیل به آتش زدن علف‌های هرز اقدام کردید آن را رها نکنید و از خاموش شدن آن مطمئن شوید چراکه به علت گرمای هوا و وجود باد امکان زبانه کشیدن آتش وجود دارد و نمونه آن را در حریق بلوار بسیج شاهد بودیم که بر اثر آتش علف‌های هرز ۵ واحد آپارتمان در دو ساختمان مجاور یکدیگر آتش گرفتند و خسارت مالی به مالکان و ساکنین آن وارد شد.

خوشبختانه این آتش سوزی‌ها خسارت جرحی و جانی نداشت.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :