آخرین عناوین

چهارشنبه 25 مرداد 1396-11:45 کد خبر:45390

حواشی ادامه دار تجلیل از خبرنگاران :

تجلیل یواشکی جهاد کشاورزی مازندران از چند خبرنگار!!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در اقدامی تامل برانگیز، از تعداد محدودی از فعالان رسانه‌ای به صورت یواشکی تجلیل کرد و این تجلیل به حدی سکرت بود که حتی خبر آن هم منتشر نشد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، پس از برگزاری مراسم بحث‌برانگیز تجلیل از فعالان رسانه‌ای استان مازندران توسط ارشاد و خانه مطبوعات، حاشیه‌های برگزاری مراسم روز خبرنگار در استان مازندران ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران که در حال حاضر در روسیه به سر می‌برد قبل از حضور در این کشور از تعداد محدودی از فعالان رسانه‌ای استان مازندران به صورت یواشکی تجلیل کرد و این تجلیل به حدی سکرت بود که حتی خبر برگزاری این نشست هم منتشر نشده است.

این‌طور که رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از این تعداد محدود رسانه‌ها دعوت کرد به نظر می‌رسد که حیدرپور چندان رضایت ندارد که دیگر صاحبان رسانه نسبت به انعکاس خبرهای این سازمان اقدام کنند.

این در حالی است که جهاد کشاورزی مازندران یکی از ارگان‌های پر خبر است و مسئول این سازمان برای انتقال دغدغه‌های خویش نیاز به طیف‌های خاص رسانه‌ای دارد و برگزاری مراسم تجلیل از فعالان رسانه‌ای در روزی که منتسب به آنها است اقدام چندان بزرگی نبود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی یا باید مثل سایر مدیران بی‌خیال برگزاری مراسم تجلیل می‌شد و یا اینکه از همه طیف‌های رسانه‌‌ای در مراسم تجلیل استفاده می‌کرد، این دوگانگی در سازمانی که متعلق به تولید پایه استان مازندران نسبت به اهل رسانه جای تامل دارد.

هر چه مدیران دستگاه‌های اجرایی در مراسم تجلیل از خبرنگاران کم گذاشتند اما شهرداری ساری این نقیصه را جبران کرده و قرار است به صورت ویژه از همه خبرنگاران شهر ساری تجلیل شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :