آخرین عناوین

شنبه 4 بهمن 1393-23:42 کد خبر:4541

فرمانداری که شهردار شد:

شهردار جدید دابودشت مازندران معرفی شد

فرماندار سابق فریدونکنار در دولت دهم به عنوان شهردار جدید شهر دابودشت شهرستان آمل معرفی شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران، محمدمهدی تاکامی مدیرکل امور شهری استاندار مازندران، فرماندار ویژه شهرستان آمل، امام جمعه آمل، امام جمعه دابودشت، اعضای شورای اسلامی شهر دابودشت و مسئولان شهرستان، علی قاسمی فرماندار سابق فریدونکنار در دولت دهم به عنوان شهردار جدید شهر دابودشت معرفی شد.

امام جمعه آمل امشب در این مراسم با اشاره به اینکه ایران پس از انقلاب اوج گرفته است، بیان داشت: پس از انقلاب توانستیم شخصیت و ماهیت اصلی خود را به جهانیان نشان دهیم.

حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی با اعلام اینکه پیش از انقلاب جایگاهی در دنیا نداشتیم، به برکات نظام جمهوری اسلامی اشاره داشت و گفت: این نظام مرهون ملت است و باید قدردان این مردم بود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید با یکدیگر همدلی داشته باشند، افزود: این همدلی موجب پیشرفت کارها و ارائه خدمات به مردم می‌شود.

امام جمعه بخش دابودشت و دشت‌سر نیز در سخنانی با اشاره به ظرفیت‌های این بخش اظهار داشت: با همدلی و وفاقی که در سطح شهرستان حاکم است شاهد توسعه روزافزون خواهیم بود.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده با بیان اینکه خدمت‌رسانی برگرفته از ذات پاک و طینت والای انسانی است، گفت: این شهرستان در این زمینه تاکنون موفق عمل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت‌های این شهرستان از درخواست‌های مردم است، تصریح کرد: همه پتانسیل‌ها در این بخش آماده خدمات‌رسانی به مردم است.

عضو شورای اسلامی شهر بخش دابودشت نیز در سخنانی حمایت مردمی را گام نخست در ارائه خدمات‌ مطلوب عنوان کرد و افزود: مردم ولی‌نعمت مسئولان هستند و در این راستا باید تکریم مردم و تعامل همه‌جانبه مسئولان مدنظر باشد.

جعفر منفرد اظهار داشت: شهر دابودشت تا کنون در بخش‌های مختلف به خوبی عمل کرده و موفق بوده است.

وی گفت: تودیع شهردار پیشین آمل پس از هفت سال نشان داد که شهر دابودشت تعامل و همدلی خوبی داشته است.

منفرد ابراز امیدواری کرد این همدلی در سطح شهر دابودشت ادامه داشته باشد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :